volgens mij ben ik zwanger!!!!

Hoi meiden,

Volgens mij ben ik zwanger!!!
Heb net (dag 36) een clear blue test gedaan en er staat een plus. Welliswaar is de verticale lijn een stuk dikker dan de horizontale, maar dat schijnt vlg de gebruiksaanwijzing te komen, doordat je dan meer dagen overtijd bent en je hcg-gehalte dan hoger is.
Ik kan het nog niet geloven hoor, ga straks de andere test uit de verpakking halen en die ook nog doen.

gr Jackje

JOEPPIE!!!!! Gefeliciteerd meid, een plus is gewoon echt een plus dus lekker zwanger. Helemaal geweldig, eindelijk weer iemand die het virus mee brengt. Geniet er van samen met je mannetje.
liefs simone

Wauw echt heel erg leuk gefelictiteerd geniet van deze mooie dag.. Hou je ons af en toe op de hoogte hoe het met je gaat?
En stuur het virus over het hele forum.....

groetjes rozemarijn

Hoi meis,

Wat goed zeg!! Gefeliciteerd! Ik vind het echt super voor je. En wat betreft die minder duidelijke 2e streep.. dat had ik ook. Die van mij was gewoon ronduit vaag bij de eerste test maar daarna al een stuk duidelijker.

Ben echt blij voor je, geniet ervan!!

Groetjes F (15 wkn)

Hoi meiden,

Thanx voor jullie reacties. Ik heb net de 2e test gedaan en daar kwam hetzelfde uit. Ik kan het echt niet geloven!!! Morgen ga ik de fertivpk'e bellen over hoe verder en we zijn natuurlijk heel blij  (stiekem ben ik nog een beetje bang dat de testen niet klopten enzo)
Het is echt zo gaaf! Uiteraard stuur ik het virus door, bij deze;  en hopelijk is het heel besmettelijk!!!
Ik hoop dat het voor jullie ook snel zal gaan, want ik vind dat we het allemaal zo verdienen. (ik ga proberen ervan te genieten en niet te zitten piekeren dat  de  testen  niet klopten)

liefs
Jackje

Terug
Bovenaan