volgens mij echt zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen.

Ik ben vanmorgen langer op bed blijven liggen (heb een dagje vrij van mijn werk)

Ik voel me beetje raar. Ik kan niet zeggen constant maar
allemaal van die rare dingen zoals af en toe buikkrampen, veel vochtverlies. (lijkt wel water) en veel zuur in mijn keel.
Gisteren 4x!!! de hik gehad.

Misschien zijn het allemaal toevalsdingen, maar ben nu 4 dagen overtijd en hopen dat mijn ongi wegblijft. Ik test nog niet, heb dit 2 dagen geleden gedaan maar gaf negatief, en was natuurlijk ook nog errug vroeg

Oja weten diegene onder ons of je donkere tepels kunt krijgen in een begin van een zwangerschap en dat ze als het ware gaan glanzen?????

-x- Bianca

quote: Bianca2911 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2006 10:26:48'));

Hallo iedereen.

Ik ben vanmorgen langer op bed blijven liggen (heb een dagje vrij van mijn werk)

Ik voel me beetje raar. Ik kan niet zeggen constant maar
allemaal van die rare dingen zoals af en toe buikkrampen, veel vochtverlies. (lijkt wel water) en veel zuur in mijn keel.
Gisteren 4x!!! de hik gehad.

Misschien zijn het allemaal toevalsdingen, maar ben nu 4 dagen overtijd en hopen dat mijn ongi wegblijft. Ik test nog niet, heb dit 2 dagen geleden gedaan maar gaf negatief, en was natuurlijk ook nog errug vroeg

Oja weten diegene onder ons of je donkere tepels kunt krijgen in een begin van een zwangerschap en dat ze als het ware gaan glanzen?????

-x- Bianca

Hoi spannend he allemaal

ik heb ergens gelezen dat als het rond om je tepels en je tepels zelf donkerder worden zeg maar bruin dat dat zwangerschapverschijnselen ziijn
ik weet dat nartuurlijk niet heel erg zeker maar wie weet.
in welke ronde zit jij nu?
ik ben bezig met ronde 2 en heb 9 juni mijn nod heb geen idee of het wat geworden is al moet ik wel zeggen dat het lijkt dat mijn borsten grooter zijn maar ja schijn bedriegd.
suc6
Arjanne

heey bianca.
ik zit denk ik in hetzelfde schuitje.
eergister een test gedaan,negatief.
maar hier op het forum waren een paar meiden die ook op dag 2 overtijd hadden getest,negatief.
en die 4 dagen(of 3 dagen)later wel positief testten.
Ik ga ook vrijdag og donderdag opnieuw testen als mijn ongi nog weg is.
Misschien kun jij ook beter over een paar daagjes gewoon nog een testje doen.
nou succes he!!!!!!!
groetjes moniek(1e kindje,eind 2e ronde,3 dagen overtijd)

hoi moniek.

Bedankt voor je berichtje, Ja ik ga donderdag of vrijdag nog een test doen,
als ik het dan nog niet ben.

Normaal vliegen de dagen maar oh oh wat gaan ze nu langzaam.

Maar ik hoop dat we allemaal geluk hebben en dat er
eind van deze week weer meer zwangeren bij zijn.

Suc-6 en ik hoor het nog van je he?

-x- Bianca

Hoi arjanne,

Jij ook bedankt voor jou berichtje.

Ik hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt
en dat het nu eindelijk weleens klopt.

Dit is voor ons nu ronde 8 en voor ons eerste kindje

Misschien voelen we wel zoveel, omdat we zograag willen.

Maar dit keer is het echt anders.

Ik hoop voor je dat het voor jullie ook vlot gaat lukken en ik duim voor jullie.

We horen van mekaar he?

-x- Bianca

hey bianca
nou ik laat het zeker weten hoor!!!
ik ben alweer zoooooo zenuwachtig..
maar laat jij ook ff horen?ben heel erg benied en hoop dat het BINGO is!!!
xxx moniek

hoi

ja ik hou het forum in de gaten en zal voor je duimen
mijn vriend zegt ook heel vaak van probeer er nou niet te veel mee bezig te zijn maar das zo moeilijk.
en nu ben ik sinds vorige week begonnen bij min nieuwe werk en daar sta ik op de kleding afdeling positiemode dus ik zie alleen maar zwangere blije vrouwen en denk dan DAT WIL IK OOK!!!!        
maar ja geduld is een schone zaak toch?
we hebben de laatste tijd veel pech gehad in ons leventje dus nu eens wat positiefs.
moet af en toe mijn hart luchten

Suc6 he!

Arjanne 2e ronde 1e kindje

ja mijn vriend zegt ook al. gewoon rustig aan doen en we hadden ook zoveel proberen bezig maar dat moet ik ook niet zo veel denken en lijkt me logisch en ook dat we in het begin bezig daar was helemaal spannend hoor.. ach gewoon postief denken en rustig blijven   ;-)

sorry deze bericht is voor arjette bedoeld

Enne Bianca.. succes ermee..

Terug
Bovenaan