volgens mij ga ik ongi worden...zucht..

A

Anoniem

Guest
hallo goedemiddag allemaal,

mijn nod had ik vanaf zaterdag berekent, zoals ik al eerder had vertelt varieert mijn cycles van 38 tot 40 dagen!
vandaag zit ik op dag 40!
ik had al sinds gister zo nu en dan lichte kram onder in de buik, ook speelde mijn spastiche darm erg op. toen gisteravond heb ik eenmalig een paar druppels bloed verloren.(beetje rood bruinig)
vandaag heb ik eenmaal in een inlegkruisje beige bruinig afscheiding verloren. verder nog niets! wel lichte kramp onder in  en mijn darmen doen ook nog wat raar!

ik had zaterdag hier een topic geopent over dat ik gele vlekjes terhoogte van mijn tepels in mijn bh heb zitten. die heb ik nu niet meer!
mijn temp was gisterochtend en vandaag nog hoog!

wat denken jullie! ga ik ongi worden, of mag ik nog een beetje hoop houden? wie herkent dit?

liefs Wilma

Hallo Wilma,

Hoop mag je toch altijd hebben omdat veel van de ongi symptomen toch ook bij zwangerschap voorkomen. Alleen het uitblijven van de regels is definitiever.

Ik duim voor je Nathalie

Wilma heb je geen test liggen ? dan weet je het meteen!!
 duimduimduimduimerduim.....

ik zou ook nog hoop hebben hoor!! je hebt best wat tekenen maar ja, dat zegt helaas niks...weet ik uit ervaring hahaha. sinds zaterdag heb ik een heel erg ongi gevoel, en gevoelige borsten, tevens ben ik erg gevoelig en humeurig..ik heb vandaag een test gedaan en wat blijkt? een heeeeel licht streepje!!! weliswaar licht maar toch te zien!! Ik durf niet al te veel te hopen maar ja...ik doe morgen of zo nog een test en hoop dat dan het streepje duidelijker is. mijnNOD is officeel 21 juni...

wens je veel succes en hoop dat het raak is voor je!!!
toi toi knuffel sweety

spannend..nou als het bij mij niet door zet moet ik er ook maar een testje tegen aan gooien, het is alleen zo met mijn vorige zwangerschap (die helaas eindigde in een mk) had ik na vijf dagen overtijd te zijn nog negatief en een weeke later pas possitief! als het nu raak zou zijn denk ik dat dat weer zal zijn!

wat denken jullie?

liefs Wilma

hee wilma, iedere zwangerswcvhap is anders toch?? mischien heb je nu snel een streepje!! gewoon net als ik testen je weet maar nooit!!!

veel succes en ik hoot het wel!!!!xxxxxxx

als er vanavond en vanacht en morgenochtend nog niks op gang is gekomen, ren ik morgenmiddag even naar de trekpleister, ok?
ik krijg door jou verhaal wel hoop!!
dan maar een testje...hahahah

liefs mij

hihihih wilma....ja ik ben eigelijk ook 2 dagen te vroeg met testen maar ja kon het niet laten...ik hooppppp het zooooooooo voor je joh!!! strooi strooi!!! xxx

Terug
Bovenaan