Volgens mij gaat het echt beter

Ik heb volgens mij echt minder last van hongerig zijn en misselijk worden als ik niet eet.
Ik eet nog steeds genoeg :) maar het hongerige gevoel word minder. Ben ik wel blij mee. Ik moet optijd eten anders word ik wel misselijk. Ook ga ik weer meer snoepen. Daar had ik de laatste tijd niet heel veel zin in. Maar of ik daar nu zo blij mee moet zijn......
Het moe zijn blijft maar dat zal blijven denk ik. Had ik bij de andere 2 ook veel last van.
Mijn buik die blijft maar groeien. Voor mijn gevoel heb ik al een mege buik. Vooral bij de eerste had ik dat nog lang niet bij bijna 14 weken. Toen had ik volgens mij zo'n buik toen ik 25 weken was ofzo. Toen groeide ik heel laat. Ben wel benieuwt hoe dik ik straks ben ik december als ik zo door blijf groeien....probeer binnenkort echt een foto te plaatsen op facebook van buikie

Fijn dat het echt beter gaat! Hier gaat het ook wat beter, vanmorgen voor het eerst een normaal ontbijt op, die er ook in bleef... :)

Even over je buik... Een vriendin van mij werd zwanger van de derde, en dat ging net zoals, bij jou echt ploep, al snel een buik, maar op het eind viel het echt reuze mee! Ik vond haar buik niet eens zo heel enorm..

Dus de een groeit hard in het begin en de ander op het eind....

Ben benieuwd hoe al onze buiken op het eind zijn... :)

hey meis

wat fijn dat je je wat beter voelt! en die buik haha volgens mij is iedereen hier flink aan het groeien! ik las ook ergens dat bij een 2e of 3e zwangerschap je buik sneller zichtbaar is hihi

xxxx

Wat goed dat je, je beterder voelt.

Hier ook al een enorme buik. Lijk wel op de helft. Als ik zeg dat ik ruim 14 weken ben geloven ze het niet. Maar ach ik had bij allemaal een enorme buik dus zo raar vind ik het niet. En op het laatst groeit het toch niet zo erg meer, dat doet het nu al.

Hey meid,

Fijn te lezen dat het beter gaat! Ik heb ook al eem behoorlijke buik maar ben nog niet echt veel aangekomen, ook nog helemaal geen trek in snoep of koek en ook eet ik s' avonds niet echt veel, zit gewoon veel sneller vol. Vandaag zei een klant: "zo, waneer mag jij met verlof?" Hahaha! Nou, dat duurt nog even! Terwijl ook weer heel veel mensen zeggen: "ook een mooi buik(je)..... zo verschillend!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan