Volgens mij heeft hij haast......!

A

Anoniem

Guest
Eindelijk een berichtje van mij kant.

Volgens mij heeft onze manneke haast... hahaha dat wordt er tenminste gezegd.

Hij staat al (door zich ergens aan vast te houden), hij kruipt, lacht en mopperd haha.

Laatst was hier ook al een onderwerp over, van wat jullie kindjes allemaal kunnen. Maar nergens las ik iets van staan, of kruipen of heb ik eroverheen gelezen?

Ben benieuwd of er iemand reageerd hahaha!

Groetjes,
Sharon (moeder van Aaron nu alweer 7 maanden)

Jeetje, dat gaat hard bij jou. Lachen en mopperen doet yanick de hele dag, maar staan en kruipen nog niet.

geniet nog maar zolang ie  nog klein is, straks  kruipt die van jou  al zelf uit bed om voor de tv te gaan zitten (met een zak chips)

mooi he?

senna gaat ook al zo hard! hij doet alles hetzelfde alleen kruipen lukt nog niet helemaal. wel bijna... hihih leuk gezicht is dat.
senna is trouwens volgende week 6 maanden.

groetjes marijke

haha ik denk als hij de kans krijgt, om uit zijn bed te kruipen had hij dat zeker gedaan!
Als hij moet gaan slapen, en hij wilt dat nog niet, dan staat hij in zijn bed en houdt zich vast aan de spijlers. Das zo grappig om te zien!

Laatst waren we  op visite bij mijn schoonfamilie, en ook daar wilde hij staan en probeerde dat door zichzelf op te hijsen aan een been van iemand, haha best leuk was dat.

Lekker genieten ervan, absoluut!

Groetjes,
Sharon

Jeetje, wat lachen, dat ie zich aan iemands been optrekt. Jullie hebben dan natuurlijk het bedje al lang in de laagste stand gezet.

Yanick is nu 5 maanden, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ie over 3 maanden gaat staan! Ik ben nu al zo trots dat ie soms terugrolt van buik naar rug, dat kan ie pas sinds een paar dagen. Poeh hee, wat leren ze een hoop in het eerste jaar! Onvoorstelbaar eigenlijk als je daar over nadenkt

Ja ik sta steeds versteld, hoe snel de ontwikkelingen kunnen gaan in zo een eerste levensjaar. Elke maand is er wel een nieuwe kleine of grote ontwikkeling. Toen Aaron 5 maanden was, probeerde hij te kruipen, hij tijgerde toen door het huis heen.

Maar goed, niet alle kindjes zijn even snel in hun ontwikkeling, das ook niet erg. Ik vind wel dat je een kindje een handje kan helpen, door hem of haar steeds afwisseling te geven de dag door, bijvoorbeeld even in de box, en dan weer even spelen op de grond, dan weer steeds weer andere speeltjes te geven.  

Groetjes,
Sharon

Grappig, yanick probeert nu ook te kruipen, maar hij weet niet helemaal wat hij precies probeert. Soms gaat de kont gaat omhoog, soms duwt ie zich op zijn armpjes omhoog, haha, zo 'n  grappig gezicht. En dan schuifelt ie achteruit.

Maar inderdaad, elk kind in zijn eigen tempo en dat is helemaal niet erg. Ik zou supertrots zijn als yanick snel gaat staan, maar ik zie er ook de voordelen wel van in als dat pas over 7 maanden is  

hier zitten we nog in de stilte voor de storm... Berend kan al wel staan maar nog niet kruipen.

Terug
Bovenaan