Volgens mij is het begonnen?

A

Anoniem

Guest
Ik heb mijn hele zwangerschap nog niet echt last van dingen die lijken op een bevalling gehad. Nou voelde ik het hoofdje echt in het bekken. Kon geen uur in dezelfde houding liggen vanwege de pijn/druk. Ik ben vroeg wakker en ik heb mijn mannetje lekker laten liggen. Ben begonnen met een warme douche. Zit nu op de bak maar om de tien minuten komt er een pijn onderin mijn rug opzetten. Als ik me daar dan op concentreer en puf glijdt die zo weer weg. Zou het dan begonnen zijn? Mijn vliezen zijn nog intact. O ik vind het best spannend. Ik hou me rustig en probeer soms even te liggen voor mijn rust. Heb vanacht zo onrustige gelegen.

Liefs Juf Anne 40 weken

het enige wat je kunt doen is nog even afwachten of het doorzet. En anders toch je mannetje wakker maken zodat ie je rug kan masseren.
Suc-6 met bevallen mocht het doorzetten.

hoi

hoop voor je dat het begonnen is,en gewoon even afwachten je voelt de weeen sterker worden en sneller achter elkaar,probeer tot die tijd nog even lekker te rusten.succes. gr wendy 36,3 wk

Hoi Juf Anne,

ik hoop het echt voor je! Vooral dat het doorzet!

Ik heb nu sinds twee avonden 's avonds en begin van de nacht het gevoel dat het gaat beginnen. Zeurend gevoel in mijn onderrug en steeds een strak naar gevoel in mijn buik (niet echt pijn moet ik zeggen). Ik probeer dan te slapen en meestal val ik rond 1 of 2 uur wel in slaap. Als ik dan later in de nacht wakker wordt is het weer weg en 's morgens ook.
Grrrr, zullen dit dan misschien wat voorweeen zijn? Of zijn die ook echt pijnlijk?
Ik let zo op alles wat er gebeurd in mijn lijf haha!

Terug
Bovenaan