Volgens mij is het bloeden nu helemaal gestopt!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames ik heb nu al 2 nachten achter mekaar geen bloed verloren en had gister overdag nog een heel klein beetje bloed..vanmiddag wat het weer iets minder en ik heb vanavond helemaal niet gebloed!!
Maar ik heb een vraagje..miscchien dat jullie mij kunnen helpen??
-als je een miskraam hebt hoeveel dagen bloed je dan en als je een heel klein beetje stolsels hebt wijst dat altijd op een miskraam??
De stolsels waren heel klein..ik moest echt heel goed kijken kon ik ze zien!!alleen die ik eergister verloren ben die was iets groter!!
Normaal gesproken als ik ongesteld ben heb ik veel meer buikpijn en bloed dan wat ik nu gehad heb...
soms krijg ik weer een beetje hoop maar ja ik durf ook niks te hopen omdat ik zoo bang ben om teleurgesteld te raken eigenlijk
Liefs Miranda

Beste Miranda,

Snap dat je graag antwoorden wil maar ja ook een miskraam gaat bij iedereen anders dus das moeilijk te zeggen!!! Probeer je niet gek te maken met verhalen hier das ook niet fijn voor je toch!!! Zeker als je nu in onzekerheid zit!!! Het is wel een goed teken vindt ik dat het bloeden is gestopt!!! Wanneer moet je nu een echo krijgen?? Heel veel succes en sterkte alvast en probeer je dagen van wachten goed   door te komen door leuke dingen te doen zodat je je zorgen ff kunt vergeten!!! Denk aan je en laat je weten hoe het afloopt!!!

Liefs sandy

Hey,

Wanneer heb je dat bloed verloren dan?? Tijdens je normale menstruatiedagen of later?
Denk dat je daar sowieso op moet letten, een miskraam is bij iedereen anders. Ik heb gelezen dat 1 op de  5 vrouwen in de eerste 4 weken een miskraam krijgen en 1 op de 10 vrouwen in de eerste 12 weken.....
Ik hoop voor jou dat het helemaal niets betekend! ik duim voor je !

xx Es

hoi ik had vorige week donderdag mijn nod!!
Normaal gesproken als ik de pil laat staan wordt ik altijd op de 4e dag ongesteld!!dus ben altijd geel regelmatig!!
Maar imoet ik dan bij bij mijn nod dag ook 4 dagen tellen??want dan zou ik normaal ook smaandags ongesteld moeten worden!!
Liefs Miranda
ps kan het misschien ook te maken hebben dat dit de eerste maand was zonder pil en dat mijn lichaam geen kans heeft ehad om te ontpillen ofzo en dat ik daarom nu iets bloed???

Hey Engeltjuh,

Ik denk inderdaad dat het daarmee te maken kan hebben..
Ik heb zelf nog niet heel veel ervaring (ronde 3) Maar ik had in de eerste ronde dat ik de pil heb laten staan echt last van het ontpillen.. Ik kreeg allerlei zwangerschapskwaaltjes, varierend van heel moe tot verschrikkelijk zere borsten...... Nu in ronde 3 verlies ik een week na mijn ongi nog steeds bruinige afscheiding... het zal er allemaal wel uitmoeten de troep!!! Ik heb zelf het idee dat mijn lichaam zichzelf aan het schoonen is, maar ja, zeker weten doe ik natuurlijk niets!

Suc6!

Liefs Es

Terug
Bovenaan