Volgens mij is het raak...

Hai!

Nou ik heb dan vanochtend een test gekocht, en net gedaan.. Clear Blue...

Het controlevenstertje werd netjes blauw, dus ik kijken...

Ik ben 99% zeker dat het een + was... De - was IETS duidelijker te zien, maar het scheelde niet veel...

Ik heb de dubbele test gekocht, dus ga vanavond denk ik nog een keer testen, maar ik loop een beetje op een wolkje nu geloof ik ;-)

Lenneke
 
Van harte gefeliciteerd!

Een licht positieve test telt als positief, dus je mag er nu gewoon van uit gaan hoor. Als ik jou was, zou ik nog wel even wachten tot morgenvroeg met het doen van de 2e test (of liever nog een paar dagen later). 's Ochtends heb je meer hcg in je urine en heb je dus meer kans dat je een lekker overtuigende + in het venstertje krijgt.
Veel succes met de zwangerschap!
 
Dank je wel! :) Dan doe ik het later gewoon. Wil in ieder geval dat mijn vriend erbij is. Want die gelooft me anders toch niet... En morgen trouwens al helemaal niet ;)

Lenneke
 
Inderdaad positief is positief en ook ik zou tot morgenochten wachten als ik jou was. hoe moeilijk dat ook is :))

laat je nog wat weten als je weer getest hebt??

groetjes karin
 
Jazeker, ben wel van plan om hier te blijven hangen voorlopig!

Net mijn vriend gebeld, gevraagd of hij kon zitten (kon hij niet, hij was buiten). En toen gezegd dat IK GELIJK HAD (hij zei telkens: je bent niet zwanger, je denkt het maar)...

Er kwamen een boel euhms en jaaa's uit, maar volgens mij is hij wel blij ;-)

Ik probeer het gewoon over een paar dagen 's ochtends nog een keer...
Zaterdag denk ik.. :)

Groetjes,
Lenneke
 
Ik hoop het voor je.
Veel succes en plezier met je volgende test.
Maar ook de vage streepjes zijn over het algemeen positief!!
(had ik ook en nu al 27 weken zwanger)
 
Terug
Bovenaan