Volgens mij is het zo ver!

Hallo allemaal,

Ik heb het idee dat mijn borsten groter zijn geworden, dus ik vroeg het gisteren aan mijn man en die beaamde het ook. Heeft iemand dit het in begin van de zwangerschap ook gemerkt. Ze doen niet zeer, maar het viel me dus wel op dat ze gegroeid zijn. Ik heb deze maand gewoon echt het gevoel dat het raak is. Ik ben niet echt heel erg misselijk dat ik moet overgeven ofzo. Gisteren had ik erg veel last van maagzuur en ik moet veel plassen. Wat denken jullie? Zou ik nu al een test kunnen doen? Ik moet volgende week pas ongi worden.

Liefs Claudine
 
DIT HEEFT GEEN ZIN!!

wacht op je overtijd dag.
ik moest ook veel plassen enzo. maar zelfs op mijn overtijd dag teste ik nog negatief. pas na een week na mijn overtijd dag was het positief.
succes ermee!
 
sorry hoor,

maar ik wordt zo moe van dit soort berichten op het zwanger forum......idd sandy heeft gelijk pas testen als je overtijd bent, nml maagzuur krijg je normaal gesproken in een later stadum van een zwangerschap, en borsten die nu al gegroeid zijn? als je al zwanger zou zijn dan is het vruchtje zich nu pas aan het innestellen aangezien het feit je over een week pas moet ongi moet worden.
Stop met speculeren het is gewoon een teleurstelling als het niet zo is.
Ik bedoel het niet rot hoor dit bericht...echter wordt ik wel heel moe van dit soort berichtjes op ons zwangerforum, daar hebben jullie een eigen forum toch voor, en wij zijn ook geen dokters.Ik heb ook elke mnd gedacht ooh nu ben ik echt zwanger, maar het bleek niet zo te zijn, pas op het ogenblik dat ik dacht shit ik wordt ongi bleek ik zwanger te zijn.
Dus suc6

groetjes
danielle
 
Ik heb dezelfde ervaring als Danielle: dacht ook heel vaak zwanger te zijn, maar maakte mezelf daar alleen maar gek mee.
De cyclus dat ik wel zwanger was dacht ik juist dat het niet gelukt wat, omdat ik typische ongi-buikpijn had.

Er zit dus niets anders op dan gewoon je NOD af te wachten.
Eerder testen kan natuurlijk altijd, maar de kans op een positieve test is zó klein dat ik het persoonlijk maar geldverspilling vind.

N.
 
Hoi Claudine,

spannend he, al die rare lichamelijke dingen.
Helaas wil ik je ook wat intomen. Ik had namelijk altijd vanaf mijn eisprong tot mijn nod wat opgezette (maar wel gevoelige) borsten. De eerste maanden niet maar toen opeens wel en dat bleef toen ook iedere maand terug komen.
Natuurlijk kan het dat je zwanger bent maar ik zou er nog maar niet vanuit gaan. Het testen was bij mij trouwens na drie dagen over tijd pas positief.
Succes, Irene.
 
Helaas kun je inderdaad het beste wachten tot je overtijd bent, van te voren heeft testen en speculeren geen zin.

Maagzuur komt inderdaad pas veel later en ook voordat je ongesteld word kunnen borsten opzwellen. Ik heb net als bovenstaande dames wel eens eerder gedacht dat ik zwanger was en het was nooit zo, voor mijn laatste menstruatie had ik allerlei symptomen die erop wezen dat de ongesteldheid nu echt elk moment kon komen, maar het bleef maar uit. Na 12 dagen overtijd (gerekend vanaf dag 28) een test en die was licht positief.

Wacht het nog even af en probeer er niet teveel aan te denken, als je dan inderdaad overtijd bent kun je eens gaan testen.

groetjes, jane 35+2
 
Ik dacht ook iedere maand dat het zover was. Maar toen ik inderdaad zwanger was voelde ik niks.
Het viel me gewoon op dat ik niet ongesteld werd, maar ik dacht vorige maand was ik ook paar daagjes later dus nog maar een paar daagjes wachten. Toen ik die dag het nog niet werd heb ik nog 3 dagen gewacht met een test en die sloeg direct positief uit.
 
Terug
Bovenaan