Volgens mij is het zover....zwanger?!?!?!?!

A

Anoniem

Guest
Ik durf nog niet al te blij te zijn, maar volgens mij ben ik zwanger!!! Heb nu 3 testen gedaan (2 van matcare, en 1 van de apotheek) en alle drie positief. Wel een heel licht streepje, maar dat komt hoop ik doordat ik gisteren pas mijn NOD had en er dus nog niet genoeg hormoon in mijn lichaam zit...

Als het zo is, bij deze glitters voor jullie allemaal!!!! *********************************************

Ik ga van de week nog een keer testen, maar ik denk dat het gewoon zo is! Ik hoop het zo, dat het na deze 6 maanden gelukt is (al weet ik dat dat niet echt superlang is)

Liefs, Tammy

Gefeliciteerd!! Een streep is een streep (zeker als je hem 3x hebt gezien). Ga blij zijn en er van genieten, je bent zwanger!!

X Pip

thnx voor de glitters!

Hoi Tammy,

Gefeliciteerd meid!!!!
Ja, zo'n lichte streep wordt je wat onzeker van...maar een streep is een streep, dus we zijn vast zwanger hoor.

Geniet ervan.

Groetjes,
Angel

Wat een super nieuws zo 'vroeg' in de ochtend.

GEFELICITEERD

Geniet ervan want de tijd vliegt voorbij en de voorbereidingen zijn denk ik ook heel erg leuk (echo's, vertellen, namen bedenken, op babyspullenjacht).

Een goede zwangerschap toegewenst voor julli allebei!

x-vlinder

enne...bedankt voor de glitters.

Hopelijk komen er een paar ook deze kant op gewaaid haha.

x-vlinder

Gefeliciteerd! Je bent gewoon hartstikke zwanger!!!!
Geniet ervan!

Heartje

Van harte gefeliciteerd!!!!!

Geniet maar lekker van het goede nieuws. Jouw weekend kan niet meer stuk!

Liefs Jane

Hallo Tammie,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en een streep is een streep! Super zeg en geniet ervan!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan