Volgens mij is het zover!!!!

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Ik wil ff mijn ei kwijt, Nou ja niet letterlijk dan he!!!hahahahhaha.
Ik zit hier achter mijn computer met naast me een zwangerschapstest. Een test met twee streepjes. Nu zou ik een gat in de lucht springen, maar ben nog erg onzeker. Voel me zo apart.
We zitten in ronde drie. We dachten vorige maand al zwanger te zijn, moe moe en nog eens moe, prikkelbaar, zere borsten etc. Jullie kennen het wel. Was ook nogf eens drie dagen overtijd, maar toen toch nog de rode duiveltjes. Maar nu ik deze test vanmorgen heb gedaan bedacht ik me, was het een innestelingsbloeding???????
Heb er daarna, na innestelingsbloeding wel 100 (hahahah)testen tegenaan gegooid en kreeg af en toe ook een positieve test, wel met een heel licht streepje hoor. Maar was met het blote oog zichtbaar.Heb geen vergrootglas gebruikt hahahhahaha. Maar ja, nu dus deze positieve test. En nog steeds niet ongesteld. De klachten zijn alsvolgt:
* Voel me klote
* Ben erg emotioneel, terwijl ik anders altijd goed gemutst ben
* Voel me onzeker
* Sta af en toe te trillen op mijn benen
* Eetlust is minder
* Moe moe en nog eens moe
* Slapen gaat ook klote
* Af en toe een vlaag van misselijkheid
* Erg prikkelbaar naar omstanders, heb ik anders nooit!!!!! daarom voel ik me ook klote denk ik.
* En dus nog steeds niet ongesteld. Ben nu 4 dagen overtijd. En ben het na vorige maand dus altijd stipt op tijd.
* Zere borsten, opgezette borsten.

Een hele lijst.

Wie heeft dit ook tijdens zwangerschap van eerste weken. Voelt iemand zich net zo rot als mij???? Terwijl we heel erg graag een kindje willen. Zijn het de hormonen??? gaat dit klote gevoel ook weer weg????

Wie helpt me ff vandaag???

Dikke kusssss

Hoi Kim,

Misschien moet je over 2 dagen nog een keer testen....
Als ik zo je verhaal lees, lijkt t mij een duidelijke zwangerschap. Als 'ie dan weer positief uitslaat, ben je volgens mij gewoon zwanger!
Ja, die onzekerheid.....  Kan ik over mee praten. Heb dezelfde klachten als jij, maar ik ben maandag pas mijn nod.

Liefs Daan

He hallo,

Tja die onzekerheid. Vreselijk. Heb het gevoel alsof ik een halve zenuwinzinking krijg. De zenuwen gieren door me lijf, de hele week al. Misschien ook een teken. Heb echt geen flauw idee waar het anders van zou komen.
Bedankt voor je snelle reactie.

Jaaaa! Dat heb ik ook. Af en toe zo'n enorme zenuwenvlaag!
Ja, ik word ook af en toe helemaal gek van mezelf. Gelukkig ga ik straks naar mn werk, dan denk ik er af en toe niet aan. Een beetje afleiding is denk ik het beste. Ga anders lekker de stad in of ga een lange wamdeling maken. Misschien moet je wel werken.
Alleen rust kan ons helpen! Hahaha.

Ik heb net 5 dage gewerkt. Dacht dat ik er niet doorheen zou komen en voelde me echt een emotionele kip. Ik werk in de zorg, dus ook best wel zwaar. Maar heb het gelukkig gered en ben nu lekker 4 dagen vrij!!!!!!!
Moet vanmiddag naar de tandarts, zie er ook als een bult tegenop. Heb ook helemaal nergens zin in.
Jij werkse vandaag en ik hoor het wel van je. Ik test gewoon morgen of overmorgen weer ff. Was het alvast maar zover.....

Doe lekker rustig aan vandaag! Das het enige wat ik je nog kan zeggen.
Ik  moet nu naar mn werk. Sterkte!

He daan!!!!!!!!

IK BEN ZWANGeRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Toch een testje gehaald bij het kruidvat zonet, kon niet wachten.En ja hoor, heel duidelijk 2 streepjes!!!!!
Ben nu echt te gelukkig voor woorden en mijn mannetje ook!!!!!!!!!!
Misschien hoor ik vanaaf nog wat van je!!!!!!

Doei doei

hoi kim
gefeliciteerd
mischien ben je al veder hahaha
groetjes maaike

Terug
Bovenaan