Volgens mij kan ik de hoop opgeven

A

Anoniem

Guest
Snik, zit nu op me werk en moet vandaag ongi worden. Ben bang dat het idd ook gaat gebeuren heb een beetje donkere afscheiding, nog niet veel maar toch begin ik de hoop een beetje op te geven. Net in me pauze een grote mac flurry gehaald om mezelf te troosten. Helaas heb ik nog steeds niet getest omdat die nog via de post moeten komen. Maar ik denk dat die straks niet meer nodig zijn, ik had er zo een goede hoop op deze maand en de gyn ook we hebben echt alles volgend het boekje en op de juist tijden gedaan en dan toch is het niet gelukt aaaaaaaa  ik voel me echt niet happy nu en me man is thuis en was ook erg teleurgesteld. Tja we hopen dat dit nog om mag slaan maar ben bang van niet. Bedankt voor het luisteren meiden.

liefs van Mariska ( ik hou jullie op de hoogte)

Lieve Mariska,

Sjonge meid, wat ontzettend vervelend! Ik wou dat ik iets voor je kon doen....ik leef met je mee hoor! Daar ben ik nou ook zo bang voor he, dat ik vrijdag gewoon weer ongesteld ga worden. Dan doe je alles precies goed, je ziet op het beeldscherm precies hoe mooi je follikels eruit zien (ik had er wel 2), pregnyl spuit gehad, precies 36 uur later eisprong gehad, voelde ik heel goed, net daarvoor geklust, dus je kan niks fout gedaan hebben.....Maar helaas biedt het toch geen garanties, was het maar waar! Ik hoop dat het alsnog ombuigt naar positief, maar ik vrees het ergste met je donkere afscheiding.... Heel veel sterkte en huil straks maar es lekker uit bij je mannetje! Laat je nog even horen hoe het is afgelopen?

Liefs, Anke

Hoi Mariska,

Jee wat jammer... ik heb me suf geduimd voor je! Ik hoopte zo vreselijk voor je dat het gelukt zou zijn...
Ik snap dat je nu ontzettend verdrietig bent. Ga straks maar lekker ff bij je mannetje uithuilen.
Hopelijk zie je het wel zitten om weer vol goede moed aan de volgende behandeling te beginnen.

Liefs mama Peet

Hoi Mariska,

En.......
Hoe is het nu? Zijn de duivels al doorgebroken? Hoop het niet voor je.
Blijf toch nog even duimen voor je!

Lfs, Kippie.

HOi Mariska,

ik ben heel benieuwd hoe het met je is?
Heeft het doorgezet of toch niet???

Ik blijf duimen tot tegenbericht...
groetjes, mama peet

Terug
Bovenaan