Volgens mij voel ik ons kindje

Hallo dames,

Ik heb al enkele dagen het gevoel da ik de kleine voel bewegen in mijn buik.
Het gevoel zit echt in mijn onderbuik.
Ik herkende het gevoel nog van mijn vorige zwangerschap alsof je een trillend spiertje heb in je buik.
Ik voel het dan ff een paar keer en dan verdwijnt het weer. En dan voel ik het later weer op een andere plek.
Ik ben bijna zeker dat ik hem/haar voel.
Heb het even op internet opgezocht, en het schijnt zo te zijn dat vrouwen die eerder zwanger zijn geweest het eerder kunnen voelen omdat ze weten hoe het voelt, en waarschijnlijk bij een eerdere zwangerschap er niet eens bij stil stonden.
Zag op een site wat verhalen van vrouwen die hun kindje ook vrij vroeg al konden voelen.
Hoop dat de klopjes en trillingen snel wat harder worden dan weet ik het echt zeker.
Is dit herkenbaar voor andere mama's in spe?

ja zeker,
ik voelde onze kleine al voor de 12e week, eerst durfde ik het niet te geloven maar het wordt toch elke week een stukje duidelijker.
ik ben toen ook een onderwerp hierover begonnen.
ik begin het nu echt te missen wanneer ik het een dag niet voel!!
super fijn zo'n 'klopsignaal' uit je buik!
geniet ervan

Hey!

Ik dacht het ook tussen de 12 en 13 weken voor het eerst te voelen.
Gisteren bij de gyn gelijk even gevraagd.
Voor 15 weken zwangerschap heeft de beeb nog niet genoeg kracht dus was het eigenlijk niet mogelijk dat ik het al kon voelen. Zelfs niet als je helemaal geen vet over je buik hebt.

Was wel een beetje teleurgesteld, dacht namelijk echt ons Ukkie al te voelen. Donderdag ben ik 15 weken. Ben benieuwd haha.

Liefs

Hey dames,

Ik heb de kleine wel gevoeld... 1e x in de auto... En 2e x op de bank... Dit is me nr 4 en mijn vk heeft dit ook bevestigd dat je het al eerder kunt voelen bewegen... Het hoeft geen schopje of handje te zijn, maarkan zeker wel een totale beweging van de beeb

Liefs marleen

Inderdaad vrouwen die eerder in verwachting zijn geweest kunnen de kleine veel eerder voelen aangezien ze het gevoel herkennen.

Ik kan niet wachten om de ukkepuk te voelen..
ga er regelmatig voor liggen en bewust voelen maar helaas nog iets te vroeg denk ik haha
(1e baby, nu 15 weken)

hoi ,

ik voel mijn uk ook al, ben nu bijna 14 weken.
mijn verloskundige weet zeker dat het wel kan,
als je al eerder een kindje hebt gekregen is de kans groot dat het al voelen kan!!
ik voel het als ik mn bedje in duik!!! echt genieten!
en ja het is dan de gehele baby, geen schopjes daar heeft hij of zij de kracht niet voor.
liefs dion

Terug
Bovenaan