A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal, hebben jullie ook dat jullie niet vooruit te branden zijn? Ik heb er de laatste week zo'n last van, dat ik mezelf niet meer herken. Ik baal echt van mezelf. We hebben wel erg veel aan ons hoofd gehad, en nu nog steeds, dus ik denk dat ik gewoon 'n stapje terug moet. Ik word op het moment van morgen tot avond geleefd,en als ik dan eens tijd voor mezelf heb, wil ik eigenlijk zoveel doen, dat ik uiteindelijk overal aan gedacht heb, maar niks gedaan. Is echt balen hoor. We hebben het druk in de zaak nu met voorbereidingen op de kerst, en kerstshow voor de eerste keer, daar gaat heel veel tijd in zitten, ook hebben we afgelopen weekend 2 dagen proeverijen gehad tot 3 uur in de nacht, is onze vaste oppasmoeder enstig ziek, en komt dus voorlopig niet meer, en onze hulp in de zaak heeft haar studie afgerond, en heeft nu een goede baan, (dus dit jaar moeten we zonder haar) Ook is mijn oom 3 weken geleden overwacht overleden op 58 jarige leeftijd. Op school moet nu heel veel gebeuren. Vanmiddag ben ik weer computerjuf, gisteravond vergadering van de ouderver. Maandag weer vergadering van de carnavals groep op school, en ga zo maar door.Het is iedere avond voor een rede wel laat, maar uitslapen komt er maar niet van. Ben 2 weken geleden ook bij een dietiste geweest voor de eerste keer, daar wil ik graag iets mee doen, want mijn kilo's raak ik niet kwijt. Thijs krijgt nu alleen de ochtend nog borstvoeding, dus die periode is ook bijna voorbij. Het zal wel allemaal goed komen hoor, maar er ligt nu zo'n hoge berg voor onze voeten,hihi. Tijd voor een weekendje helemaal niks ofzo. groetjes Wendy