volgens test niet zwanger, maar geen menstruatie

A

Anoniem

Guest
Ik ben eind oktober gestopt met de pil, maar ben sindsdien niet ongesteld geweest. Heb al twee keer een test gedaan, maar negatief...
Nu ben ik de laatste week toch moe en heb buikpijn en rugpijn. Zou ik dan toch wel zwanger kunnen zijn?

Ik hoor eigenlijk bij de aprilclub, kwam even bij jullie spieken. Als ik jou was zou ik even naar de huisarts/gyn. gaan.
Bij het stoppen van de pil moet je lichaam weer even in een natuurlijk hormonaal evenwicht komen.
Dit kan een tijdje duren.

ja ik zou als ik jou was ook eens een afspraak maken bij je huisarts en eens ff een afspraak plannen bij de gyn in het ziekenhuis
want het zolang uitblijven van je menstruatieterwijl de test niet aangeeft dat je zwanger bent vind ik als het bij mij zou gebeuren grote vraagtekens achterlaten en nogmeer doodsangsten achterlaten dat er iets niet goed zit

maar dat ben ik hihi
maar maak een afspraak
want je lichaam moet zeker weer zijn hormonen op evenwicht krijgen en zelf aanmaken en niet via een pilletje dus bel je huisarts en laat het ff onderzoeken

gr

Ik zou ook een afspraak maken bij je huisarts, ik heb dit een aantal jaren geleden gehad, mijn mestruatie bleef toen 4 maanden uit. Na een uitwendige en inwendige bloeding kon er vast gesteld worden dat alles gewoon in orde was, en dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
Een hele opluchting, er werd mij toen verteld dat dit weleens gebeurt bij pilgebruikers, en dat er geen duidelijke oorzaak voor is. Ik heb toen medicatie (tabletjes) gekregen om mijn menstratie weer op te wekken.
Was toen snel weer ongi en erg hevig. Maar vooral blij dat het er weer was.

Dus ik zou me niet (zoals hierboven beschreven) allerlei doodsangsten in je hoofd halen.

Hoop dat het bij jou ook zo is!!

Liefs

Hallo,

Ik ben in december gestopt met de pil om precies te zijn 2 december 5 december werd ik ongesteld en nu ben ik het niet meer geworden.
Ik heb wel al 2 weken pijn in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden en ik ben soms misselijk als ik niet eet.
Moet ik nu al testen of ik zwanger ben of moet ik naar de dokter om te kijken waarom ik niet ongesteld wordt.
Ik vind het allemaal nog raar voelen en zit mijzelf dus wel op te fokken met veel stress..

Kusss

@sjer: ik had na het stoppen met de pil een cyclus van 38 dagen...
je zou kunnen testen, dan weet je iig zeker of je zwanger bent. Maar houd er wel rekening mee dat je lichaam nog moet wennen, en dat kan na het stoppen met de pil zelfs een jaar duren..!

Ik zou me niet te druk maken, hoe moeilijk soms ook, stress heeft soms een grotere invloed op onze hormonen en cyclus dan we denken!!

Liefs

heb je vanaf oktober totaal geen menstruatie gehad? en welke pil heb je dan geslikt? of wat dan ook..

als het de normale pil is zou ik maar contact opnemen met je huisarts, mijn zus had dat ook en zij bleek geen eisprong te hebben die vanzelf opkomt.. dus ook niet ongesteld zonder pil.

gelukkig is het met haar helemaal goed gekomen.. ze heeft 3 prachtige meiden rond lopen..

succes en hou ons op de hoogte

Ik ben bij de huisarts geweest en die zegt dat het wel tot 6 maanden kan duren voor ik mijn eerste menstruatie heb!
Heb de pil (microginon) 13 jaar geslikt en hij zegt dat het dan wel even duurt voordat mijn natuurlijke cyclus op gang komt...
Frustrerend! Nu ik eenmaal de beslissing heb genomen om te proberen zwanger te worden ben ik erg ongeduldig geworden!

Groetjes

Terug
Bovenaan