Volhoudertjes

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Het valt mij op dat de septemberbabies echte volhouders zijn. Tot op heden pas een bevalling (voor zover we weten want je zit meestal niet gelijk een uur daarna weer achter de computer) en het is al eind augustus. De meesten van ons zouden het denk ik niet echt erg vinden als het nu eindelijk zover zou zijn en ik heb het eerlijk gezegt ook wel een beetje gehad want die buik begint nu toch wel erg in de weg te zitten alleen is het wiegje nog steeds niet af (lekker ruim op tijd) de rest is gelukkig wel allemaal redelijk op orde.
Nou gewoon nog even afzien die laatste drie weken kom ik ook nog wel door.

Iedereen stekte voor de laatste lootjes en zometeen komt het ene bevallingsverhaal na het andere.

Groet van Martiene

Ja inderdaad, het is al bijna september en er is er nog maar 1 spontaan bevallen, dat is best weinig. Maarja we zullen straks wel allemaal tegelijk beginnen ofzo!

ja het beloofd een ware babyboom straks.

maar wat me wel opvalt is dat het overgrote deel het ook echt gehad heeft ermee. en ze geen geduld meer hebben, maar lekker hun kleintje in de armen willen houden. ( ook zwangere vriendinnen van me)

toen ik in verwachting was van me zoontje was dat wel anders toen leek iedereen superveel geduld te hebben ( en had ik soms het gevoel alsof ik de enigste was wat ongeduldig was)

vanmorgen las ik de verhalen over bakerpraatjes voor de bevalling op te wekken. en ik heb echt zitten lachen. het is zo herkenbaar dat je enerzijds alles wil proberen. en anderzijds toch maar geduld probeert te hebben.

maar word wel tijd dat hier ook eens wat gaat gebeuren, het rommelt bij iedereen genoeg

groetjes Dees

het wordt nu echt spannend wie de volgende zal zijn!!
voor velen mag het wel  gaan gebeuren lees ik zo...
ik zal een van de weinigen zijn waarvan het best later
geboren mag worden... nog volop aan het verbouwen en
niet te geloven energie voor twee!
nog een weekje klussen en dan zijn we helemaal klaar
en ga ik rust nemen... nesteldrang, of de hormonen
het lijkt ofdat ik superman ben..
zal wel komen dat ik nergens last van heb of gehad..

ik hoop voor iedereen dat het niet lang meer duurt,
de laatste loodjes meiden!!!
ik leef echt ontzettend met jullie mee voor degenen
waar het nu echt wel mooi geweest is!

liefs, Bianca (37,3 wkn)

Heel toevallig iemand  in het september forum van mij is zaterdag bevallen! ik kwam er pas vandaag achter hihi, was een klein meisje geloof net 5 pond of net niet en maar 45 cm...

Terug
Bovenaan