volkoren

A

Anoniem

Guest
Ik geloof dat je volkoren dingen pas mag geven vanaf een jaar ofzo.
Nu heb ik van die Cracottes (crackers) in huis, maar die zijn volkoren. Laat Kian die nou mega lekker vinden (en brood enzo eet ie niet).
Hoe strak moet je je aan die 1 jaar houden? Ik kan natuurlijk ook andere cracottes gaan kopen, maar deze heb ik toch al in huis.
Is het iets wat ze echt niet mogen, of heeft het met krampjes enzo te maken?
Liefs Nelleke
(Kian is nu 8,5 maand)

Ik geef alleen niks met grove korrels erin maar fijn volkoren producten krijgen ze hier ook onder het jaar. Dus zo'n cracker zou ik gewoon geven.

Yoëll krijgt ook wel eens een volkoren boterham met zachte pitjes.
Niets aan de hand, het enige is dat er pitjespoep uit komt! hahahahahaha

Pauline

Hahaha, nou ik verschoonde net Kian z'n luier en er zaten inderdaad hele vezels in!! Haha, grappig dat je dat zegt!
Liefs Nelleke

Hi,
Oeps is het echt waar?
Lynn krijgt al een paar maanden volkoren brood, vindt ze heerlijk.
Hmm ken da kwaad?
X

Ik zou het gewoon geven. Rêve eet zelfs brood met pitten en zaden en dat vindt ze geweldig! en ik lach me suf om de luiers die daar op volgen hahahah.

eetze

mama van Rêve

Hoi Nelleke.

Ilse krijgt ook af en toe volkoren brood (mijn ouders hebben trouwens geen ander brood).
Mijn vader is huisarts en hij doet er niet moeilijk over...dus ik ook niet!

Maar wil je het zeker weten waarom ze het niet zouden mogen dan zou ik de vraag aan de diëtiste op dit forum vragen. Heb ik ook wel eens gedaan en je krijgt best snel antwoord.

Succes
Liefs Jeske

Ik doe het nu ook gewoon hoor, maar goed idee van die dietiste, dan weet ik tenminste wat 'men' zegt.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan