volle aantal seconden noodzakelijk?

A

Anoniem

Guest
Hoi...ff n vraag:

In hoeverre kan de uitslag afhangen vh wel of niet te kort in je urine houden vh teststaafje van n test?

Namelijk vrijdagmiddag getest en had toen (volgens mij) n heeeeeel licht streepje (ondanks dat ik ongi ben geweest 2 wk terug)...en volgende ochtend weer getest en toen niks...Nu denk ik dat t gewoon nega is..ben niet voor niks ongi geweest...maarja je gaat natuurlijk escuses bedenken waarom t misschien nega was..en voor mn gevoel (dacht ik zodra ik de teststaaf uit mn urine haalde) heb ik m te kort erin gehouden..Kan dit n reden zijn dat ie nega aangaf???

Ik ga er gewoon vanuit dat t nega is hoor...dus deze klusweek flink aan de slag..maar vroeg t me gewoon af...

Hoi,

Ik herken je onzekerheid wel.

Ik had afgelopen donderdag en vrijdag 3 positieve testen. Zaterdag weer getest, maar toen negatief :W

Snap er dus ook niets van.

Maar ik doe de test altijd ongeveer 10 seconden in de urine. Dan weet ik dat er genoeg opgenomen wordt.

Liefs Nienke

Er zit toch zo'n controle streepje op?

Dat als die verkleurt de test correct uitgevoerd wordt?!?

Succes!

Ik hoop dat ik ook nog reacties krijg op mijn 2 onderwerpen die ik vanavond

aangekaart/geplaatst heb...

Als de controlelijn verschijnt kun je er van uit gaan dat de test goed uitgevoerd is. MAAR het kan wel zijn dat er nog te weinig HCG in de urine zit waardoor de teststreep niet in beeld komt. Succes!!!

Liefs Eva
6w2d

Terug
Bovenaan