Volle luier, wat te doen??

Hoi meiden,

Een vraagje; Daan slaapt de hele nacht lekker door, dus we hebben niet te klagen. Hij slaapt van 19.00 tot 07.30, dus heerlijk. Om 21.30 uur krijgt hij nog een fles en een schone luier. Nu is het alleen zo dat als hij om 07.30 uur wakker wordt, dat zijn luier bomvol plas zit en dan is vaak ook nog zijn romper nat. Wat zou ik hieraan kunnen doen?? Ik denk dat dit voor hemzelf ook niet lekker is om in zijn eigen plasje te liggen.

Liefs marieke

Hi Meis,

Ik zou er niks aan doen, en zeker niet als hij zo lekker slaapt.
Misschien een maatje groter kopen, of die van de reclame van pampers, voor het slapen gaan.

MIjn dochter d'r luier zit ook kei vol 's ochtends, krijgt meteen een nieuwe aan, en dan komt het helemaal goed.

X

Misschien even uitproberen idd met een grotere maat of een ander merk?
Ik zou hem er niet voor wakker maken en als hij zo goed slaapt, zal hij er niet al te veel last van hebben.
Succes.
Sil

Hoi,

heb hetzelfde probleem bij mijn zoontje. Ik maak hem ook niet wakker tussendoor, maar ben inderdaad voor 's nachts Pampers gaan   gebruiken, 1 maatje groter dan wat ik normaal heb. Overdag voldoen de Kruidvat luiers prima.
Succes!

Groetjes,
Margrethe

Hoi hoi,

Ik heb het ook gehad en ook grotere luiers voor de nacht gekocht. Twee luiers over elkaar helpt ook, je kindje krijgt dan wel hele grote billen

Groetjes!

Wij hebben hetzelfde "probleem". Onze zoon slaapt van half 8 tot 7 en dan is de luier ook echt vol met plas. Overdag heeft hij kruidvat luiers maar voor de nacht wel een pamper en idd een maatje groter. Zit dan nog wel vol maar wil wel beter.

Terug
Bovenaan