Volle luier, wat te doen??

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,

Een vraagje; Daan slaapt de hele nacht lekker door, dus we hebben niet te klagen. Hij slaapt van 19.00 tot 07.30, dus heerlijk. Om 21.30 uur krijgt hij nog een fles en een schone luier. Nu is het alleen zo dat als hij om 07.30 uur wakker wordt, dat zijn luier bomvol plas zit en dan is vaak ook nog zijn romper nat. Wat zou ik hieraan kunnen doen?? Ik denk dat dit voor hemzelf ook niet lekker is om in zijn eigen plasje te liggen.

Liefs marieke

Hi,

Vervelend zeg..Slaapt ie lekker door en dan moet je daarvoor wakker worrden!
Ik weet niet of je die in kleine maatjes hebt maar er bestaan luiers voor de nacht, die absorberen beter. Misschien dat je daar even voor moet kijken bij een drogist.

Succes in ieder geval!

Groetjes

Hallo,

Vroeger bestonden er van die inlegluiers (die kon je ook in katoenen luiers gebruiken), misschien zou je die erbij kunnen gebruiken. Als die nog bestaan tenminste, maar dat zou je eens bij de drogist moeten vragen.

Misschien zou je voor de nacht ook een groter maatje luier kunnen gebruiken?

Groetjes, Karin

Hoi,

Van het zomer 2006 forum heb ik gehoord dat er mama's zijn die plastic overbroekjes halen bij de Hema en die om de luier er bij doen. Dit vangt ook nog wat plas op. Maar ik moet zeggen dat ik hier zelf geen ervaring mee hebt. Bij hen helpt het.

Groetjes Hanneke

Hoi Marieke,

Dit probleem ken ik.
Ik heb het opgelost door voor de nacht een maat groter te nemen, hebben nog meer absorbtie vermogen en zo blijft mijn zoontje de hele nacht droog en ook geen natte kleding meer.

Hopenlijk heb je hier iets aan.

Liefs Saskia

Hoi hoi,

Ik hoorde van mijn schoonzusje dat zij een maandverbandje in de luier erbij stopt..... Absorbeert prima en daardoor kan mijn neefje de nacht lekker doorslapen....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan