Volle maan = babyboom??

A

Anoniem

Guest
Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel weten is het morgenavond volle maan!
Lijkt me sterk dat het hele forum morgen de bevalling in gaat, maar ben benieuwd
of er een stijgend lijn in zit!

Hopelijk morgen veel "gerommel" en dit weekend veel blijde berichten!

Ik had ook nog deze volle maan kunnen bevallen (3 december uitgerekend), maar ben vorige maand al met volle maan bevallen!
Ben ook benieuwd hoeveel van de decembermama's er morgen bevallen en misschien zijn er wel vrouwen die net als mij drie weken te vroeg bevallen, die dus begin januari zijn uitgerekend!

Helemaal niet aan gedacht dat het vanavond volle maan is.....er is nog hoop...

Ben het namelijk helemaal zat en van mij mag de kleine komen dus....ik hoop dat er veel baby's geboren zullen worden....

Heb vanaf het begin gezegd dat ik 12-12 wel een mooie datum vind (ben de 22e uitgerekend) want haar papa is van 10-10 en opa is van 08-08 dus zou wel super zijn om in de traditie te blijven hahaha dus misschien gaat die volle maan wel helpen!!!

liefs,

bianca

hoop ook idd op de volle maan er is nog hoop ja haha.. ben een week overtijd dus kleintje is meer dan welkom!

Ja, ik hoop dat het voor mij ook werkt! Ben inmiddels vier dagen over datum en ik ben het goed zat. Ik voel me eigenlijk nog best ok (op enorme verkoudheid na dan), maar ik wil zo graag dat kleine ventje zien. Ik wil gewoon niet meer wachten.
Ik hoop voor ons allemaal dat die volle maan haar werk doet.
Groetjes,
Willemijn.

Terug
Bovenaan