volle maan, is er al iemand zover?

A

Anoniem

Guest
bij mij rommelt het al hele dag, vanaf 18 uur onregelmatige ween en ook in sterkte hoop maar dat het doorzet!

Nou, dat hoop ik ook voor je. Bij mij nog niks, in ieder geval. Wel beetje zwaar gevoel, maar dat heb ik al de hele week.
Veel succes!
Willemijn.

Hier ook helemaal niets gebeurt hoor! Hadstikke rustig. Ben morgen uitgerekend.... en het best wel zat, maar ben niet de enige denk ik dan maar.

Liefs Noah

hele nacht in de weer geweest. kinderen zelfs weggebracht heb ik schijnween gehad schijn je meer te krijgen bij 3e of 4e kind .. oo om te brullen denk je dat je heel wat heb heb je maar 1 cm.. en word het volgende week pas verwacht volgens verloskundige..

Dat is balen...een hele nacht wakker (en nu dus moe) en eigenlijks voor niets... 1 cm is beter als niets, maar je had natuurlijk op meer gehoopt.

Hopelijk heeft de vk het mis en begint het alsnog, je weet het maar nooit.

Hier niets aan de hand, hadstikke rustig, heb alleen  geen zit in de kont. Blijf heen en weer lopen voor stomme dingen.

Ha meiden,

Ik laat me ook nog ff horen. Ik heb wat problemen met mn eigen pc dus ik doe het maar even op die van mijn vriend want anders denken jullie vast dat ik aan het bevallen ben haha, was dat maar waar pfff. Vandaag 40 weken en ik heb echt nog nooit zo lang gelopen maar het kan erger he haha.

Ook ik had mn hoop op die volle maan gevestigd maar het mocht nog niet baten. Vannacht dan een laatste kansje op een maanbevalling hihi. Ik heb ook weinig rust in mn reet, moet de hele tijd wat doen al ben ik soms ineens ff moe. Dan rust ik even en ga ik weer. Heb al een paar dagen dat ik gewoon maar door en doorga. Een soort dieseltje joh. Snap er ook niks van en weet niet waar ik de energie vandaan haal. Ik slaap smiddags niet eens. Behalve die ene dag vandeweek toen ik zo vroeg er uit moest met mn zieke dochter....toen had ik het erg zwaar overdag maar dat is alweer 2 dagen geleden en nu voel ik me best vol energie. Laat de beeb nu maar komen!!!!!!

@ ....???? naam ff kwijt, ik weet alles van die schijnweeën....damn wat een ellende en er gebeurt helemaal niks en voor je gevoel is het menens. Wat raar dat we het nu nog niet weten he hahaha. Het is tenslotte mn 3e x al.

Hier wordt het vannacht niets meer hoor , geen volle maan kindje.... morgen uitgerekend.

Ga nu lekker slapen, ben best kapot. Vanavond nog naar een kerstmarkt geweest, wel gezellig, veel bekenden, maar wat koud.....

goeie morgen allemaal!

Hier ook geen volle maan baby hoor, had t ook niet verwacht! Wel heel veel drukte in mijn buik, ze zeiden in t ziekenhuis dat ons meisje heel druk was en dat dat prima is.

@ Noah, pfff, spannend dat je vandaag bent uitgerekend. Ik hoop dat je baby niet lang meer op zich laat wachten! Als je datum er is dan wil je je baby ook vast houden he..

@ peet, lekker toch dat je ineens de energie hebt om vanalles te doen? Is mooi alles gedaan als je kleine komt.

Terug
Bovenaan