Volle maan=Sofia geboren!!!

Een kersverse trotste mama hier!
Nadat ik vrijdag heel ongelukkig bij de verloskunde wegliep, die zei nou hou rekening met nog 2 a 4 weken als eerste keer moeder. Was op dat moment 37 weken en 5 dagen.
werd ik zaterdag om 4 uur in de ochtend wakker in een plas water.. dacht owjee incotinentie door de blaasontsteking! maar toen ik stomverbaasd zag dat het bleef lopen toch maar vriend wakker gemaakt. die ook heel verbaasd vroeg of ik het zeker wist! lol
feitje wist niet dat als je vliezen breken dat deze gewoon blijven lopen! heel gek gevoel want dat bleek dus nog de komende 30 uur te zijn!
de hele dag weeen gehad die ik goed kon opvangen tot 18:00 toen kwamen ze heel heftig en en achter elkaar. verloskunde zag 3 cm ontsluiting pff toen werd ik gek want ik kon echt niet meer zien van de pijn dus gesmeekt om pijnsbestreiding! tegen 21:00 naar het ziekenhuis en daar eindelijk ruggenprik gehad die ik niet eens gevoeld heb z'n pijn had ik! vanaf dan gewoon lekker gewacht tot 10 cm ontsluiting met de hele familie en schoonfamilie erbij hahaha lekker gelachen de hele nacht en ook nog geslapen. om 6 uur van de ruggenprik afgehaald en tegen half 9 mocht ik persen.. na 50 minuten persen kwam mijn mooie Sofia ter wereld! met paar hechtingen na ben ik toch nog een nachtje in het ziekenhuis moeten blijven, vanwege dat de vliezen langer dan 24 uur gebroken waren voordat ze ter wereld kwam.. en maandag ochtend kwam trotste papa ons halen en mochten we eindelijk naar huis!!!
dus nu lekker aan het genieten van het moeder zijn en onze prachtige kleine meid!
veel succes voor de dames die nog moeten, er is licht aan het eind van de tunnel!

ps: had verwacht dat er nog meer moeders bevallen zouden zijn tijdens volle maan weekend!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje sofia! Fijn dat jullie nu heerlijk van haar kunnen genieten.

Helaas zijn hier de bevallingen niet massaal begonnen;)

Terug
Bovenaan