Volle maan!

Morgen (maandag 15 september) is het volle maan, nou zeggen ze dat er dan altijd veel baby's geboren worden?
Ik ben dus heel benieuwd of dat hier ook zo zal zijn?
Al ben ik echt niet bijgelovig hoor, maar ik zou het wel humor vinden als mijn kindje juist morgen dus geboren zou worden .
Het zou best kunnen natuurlijk, ik ben nu 40 weken zwanger en een dag, morgen dus 40w2d.

Alice

Hoi Alice,

Dat zou wel heel leuk zijn zeg. Ik moet zelf nog een kleine 2 weekjes maar wat mij betreft mag het ook wel morgen komen. hahaha.

Succes met de laatste loodjes want het zit er nu echt bijna op voor jou.

Gr. Joyce

Grappig!!! Ik zei hetzelfde gisteravond tegen mijn man toen we de hond uit gingen laten. Ik ben morgen 39 w precies, maar van mij mag het ook wel komen!!! (Er zijn verschillende mensen die gezegd hebben dat ik het weekend niet door zou komen... (dwz voor of in het weekend zou bevallen) Op een of andere manier blijft dat toch in je achterhoofd spoken.... Maar helaas... nog niets aan de hand...)
Groetjes, J

Haha wat een grappig weetje,
Ik weet wel zeker dat onze kleine dan geboren word door middel van een keizersnede, ben benieuwd wie dan nog meer.

Groetjes Connie

Hoi Alice,

Ik hoop het voor je, als je de 40 wkn hebt gehad mag het wel gebeuren hè?!

Hopelijk helpt de volle maan!!

Sterkte met de bevalling straks...

Groetjes Kirsten

Dag dames

Ik ben nu 41 weken en 2 dagen en ben het heeeeeeeeel erg zat. Dus ik zou het helemaal niet erg vinden als hij zch morgen laat zien . Ben benieuwd, maar het lijkt er steeds meer op dat ik de 42 weken moet uitzitten. Er zijn nog helemaal geen voortekenen dat hij al zin heeft om geboren te worden. Als hij er vrijdag nog niet is gaan ze inleiden.

Ik hoop voor jullie allemaal dat de babytjes snel komen.

Groetjes Jen

he ja dat zou idd wel erg leuk zijn..
moet zelf ook nog  2 weken, maar het mag van mij ook wel.
dat zou wel wat zijn he dat we nu allemaal gaan bevallen haha..
dan krijgen de verloskundigen het lekker druk.

groet annelies 37wkn6dgn

Heeej,

Ik hoop dat ik vandaag of vannacht mag bevallen want ons meisje gaat Luna (=maan) heten. Zou wel toepasselijk zijn he? ;-)
Heb wel last van veel ontlasting en regelmatige harde buiken. hopelijk is dit een teken en zet het nu door..

Groetjes,
Nathalie

Terug
Bovenaan