volle maan

volgens mijn overgroot oma worden de meeste kinderen geboren(en ze was vroeger voedvrouw voor de hele buurt)  bij volle maan
maar dat duurt nog even want ik heb opzocht de eerst volgende volle maan is pas dins 11 september beeeeeh
nou ja hopen maar dat omaatje geen gelijk heeft
doei marina

ps ik heb wel een ananas gekocht voor het geval
alleen moet je het midden op eten he dat is natuurlijk weer goor
bij mijn zon begon de bevalling na 12 pannekoeken met banaan en slagroom alleen het nadeel is dan dat niemand je gelooft ze denken dat het darmkrampen heb van het teveel eten( en ze moeten wel mee leven anders is er ook geen ruk aan)

Mijn zoontje is bevallen door een keizersnede en toen ik 2 dagen na de geboorte nog in het zh lag had de verpleegkundige die mijn zoontje aan het verschonen was snachts het heel druk met de telefoon.Zij had de tel van de verloskamers en nam die op omdat het erg druk was en zo de verpleegsters bij de bevallingen dat niet hoefden te doen.Zij zei toen(het was volle maan) dat het echt heel druk was en zei erachteraan ja volle maan he!
Ik weet niet of ze dit meende maar het was wel echt volle maan die nacht dus wie weet.

Hoi Marina,

Volgens mijn agenda is het as dinsdag volle maan. En ik heb er ook van gehoord. Mijn vk zei ook dat alle vk's met volle maan dienst hebben, omdat er idd meer kinderen geboren worden.

Zij vertelde me ook dat je niet 9 maanden in verwachting bent, maar 9 manen. Ik ben wel beide keren met volle maan zwanger "gemaakt".

Groetjes, Marlise.

Ha meiden,

Ik weet niet of het waar is, maar ja we zullen het wel ontdekken :-D. Ik heb het even nagekeken en de volgende volle manen zijn op deze data: 28 augustus en 26 september.
Ben bang dat ik me maar moet richten op 26 september, want mijn uitgerekende datum is 19 september.

Liefs, Line
36,2 w

Ik heb ook gehoord dat het vooral een aantal dagen voor en na volle maan druk is. Dus niet alleen bij volle maan. Dat geeft ons allemaal wat meer speling, haha. Anders wordt het wellicht wel erg druk op 28 augustus....

Ook ik had hiervan gehoord. Hoop dus dat ik volgende week in de prijzen val. Ik ben 5 september uitgerekend, dus dat moet dan toch wel kunnen. As dinsdag ben ik 38 w 6d.

Maar mijn oudste is met 40w en 5d geboren en volgens mijn vk komt de volgende vaak wel een paar dagen eerder, dus ze denkt zelf gewoon zo rond de uitgerekende datum. Maar ik ben het zo zat!!! Daar kan de vk natuurlijk weinig mee, want iedereen is het de laatste weken gewoon zat.

mijn datum is 16-09 en ik hoop echt niet dat ik als laatste in de prijzen val
Mijn beste vriendin had maanden geleden gedroomd dat ik de 23e zou bevallen, maar helaas...ze heeft geen bijzondere gaven.
Gisteren wel de hele dag bij stil gestaan, maar helaas... niks gebeurt.
De kleine komt toch wanneer ze er zelf klaar voor is, maar als volle maan helpt..
WAAROM NIET!!

Ik moest net wel lachen. Ik heb een soort roze agenda op mijn mobieltje. Ik heb de laatste dag van mijn menstuatie ingevuld (dus die van november vorig jaar) en nu kwam eruit dat mijn ovulatie de 28 e is. Dit vond ik toch wel heel erg toevallig!

Terug
Bovenaan