volle maan

En zijn er nog volle maan babys geboren?!
Ik had zo gehoopt dat dat hier misschien het laatste zetje zou zijn.morgen 40 weken en loop al weken met harde buiken, krampen en voorweeen.. maar bij ons is het eindelijk een keer een nachtje rustig geweest. heb weer eens heerlijk kunnen slapen. Stilte voor de storm misschien?!...

hier niks hoor.. zit nog hoog en droog.. maar ben morgen ook nog maar 37 weken. mag wel komen hoor dat wel lijkt me lekker. laatste dagen is het erg aan het rommelen. harde buiken, zere rug. al 2x voorweeen gehad een uur lang.. weetook niet hoor kan nog wel weken duren.. nou succes jij!! zet hem op!

Stilte voor de storm.... ja misschien?
Ik mag ook nog eventjes wachten hoor.... wanneer is de volgende volle maan weer? Ik ben over 17 dagen uitgerekend, maar denk dat ie zich pas op 1 april laat zien...hahahaha

En hier ook nog steeds niks :S Nu 39 weken dus van mij mag het ook wel eens een keer gebeuren. Maar misschien is het inderdaad stilte voor de storm. En zowel mijn vriend en ik hebben gedroomd dat het vandaag of morgen gaan gebeuren. Maar heb mijn twijfels :)
We wachten maar geduldig af met zijn allen! Blijkbaar vnden onze kindjes het super super fijn in onze buikjes :) (ook wel weer een goed teken natuurlijk!)
Liefs nelie

Terug
Bovenaan