volle maan!!

tis nu volle maan!

zit beneden achter de computer mn weeen op te vangen, die inmiddels elke 4 minuten komen en zag opeens de maan.

ik verwacht niet nu al te bevallen hoor, zal meer in de ochtend/middag zijn maar grappig is het wel :D
ze zeggen toch dat meeste baby's gemaakt en geboren worden met volle maan :D

nog even iets heel moois:

mn knul zijn handje kwam net zowat uit mn buik, dus ik leg mijn hand erop en hij begint een beetje heen en weer te gaan met zn hand.
echt zo van: rustig aan mama, nog even en we zien elkaar in het echt.
was zo'n mooi moment gewoon!

oke, jullie snappen wel dat ik me verveel, vandaar dit berichtje whahaha

heb besloten manlief zo lang mogenlijk te laten slapen en de vk ook. heb nog nie t idee dat ik nu moet bellen, ook al komen ze nu bijna een uur om de 4 minuten.
vk woont hier 5 minuten vandaan dus die is er zo.
ach, ik gun haar ook nog even haar nachtrust :D
mn meiden liggen ook heerlijk te slapen, de hele straat is donker, op de lantaarnpalen na. niemand die om half 5 beneden zit ( gek he! hihi)
behalve ik.

ik heb ook zo'n honger!! durf alleen niks te eten. begin van de avond toast met zalm op en ben er zo misselijk van geweest ( ook niet zo heel gek he, lekker vet)
dus durf nu niet meer te eten, zelfs geen appel. ben bang dat t er gelijk uitkomt :S

vind het nu ook zo spannend worden.
hoe zal hij eruit zien, hoe zal de bevalling gaan, en alles daarna?

ach, nog een paar uur en dan weet ik alles :D

nou ik ga jullie niet verder lastig vallen

jullie horen mn verhaal verder wel :D

liefs, do

Hey Do,

Spannend hoor meis het lijkt erop of het nu echt begonnen is he. Nou meis zet m op en ik duim voor je dat het niet meer lang duurt.

We horen het van je.

Liefs RH

Spannend! Ik zag 'm gisteravond ook (de maan) en dacht ook, zou het....?
Mijn zoontje beweert al een poosje stellig dat "bob" op 6 april komt... Maar nog niks hier, dus ik denk dat het wel meevalt met zijn voorspellende gaven ;)

Zet 'm op vandaag!

Heb vannacht ook wakker gelegen. Steken enz maar lig nu weer in bed. Merkte ook op dat het volle maan was hihi. En iemand die ik ken is wel bevallen van een meid terwijl ze na mij is uitgerekend...hoelang gaat het nog duren..

Heb vannacht ook wakker gelegen. Steken enz maar lig nu weer in bed. Merkte ook op dat het volle maan was hihi. En iemand die ik ken is wel bevallen van een meid terwijl ze na mij is uitgerekend...hoelang gaat het nog duren..

Terug
Bovenaan