Volle melk

Hallo moedertjes,

Ben ff op vakantie geweest maar ben nu weer van de partij.

Ik heb trouwens ook een hyves pagina aangemaakt.
Kunnen jullie naar Thijn en zijn mama blieken.. Weet niet hoe ik een foto op dit forum krijg dus dan maar zo.. www.thijntje1@hyves.nl

Weet iemand toevallig of dat Thijn (28-12) nu volle melk mag hebben tussen de middag bij de boterham of moet hij nog een flesje opvolgmelk hebben. Hij eet nu ongeveer 2 boterhammen zonder korst. Ik dacht dat je hem nu volle melk moest geven maar wist het niet zeker..

Iemand een antwoord??

Groetjes en alvast THANKS!!

Bianca

Hoi,

Voorlopig voldoet opvolgmelk... iig tot 1 jaar.
De mijne is van 4 oktober 2006 ... en ik had dus ook het ídee'dat het al mocht...
Maar ik ben er accuut mee gestopt omdat ik vernam dat de ei-witten en zout wat erin zit, nog niet goed verwerkt kan worden door de niertjes....

groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi,

Tja, dat zei mijn CB ook.... dat ik het mocht geven...
Ik zit ook nog op een ander forum (gesloten) en daardoor ben ik er maar mee gestopt. (voorlopig) en weet je wat het is, ze kan nog lang zat gewone melk drinken... en hier valt het wel op... ze slaapt weer normaal sinds ik ermee gestopt ben.
Mss is het puur toeval, maar ik geef het nog ff niet.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Heej Sil,

Sorry, weet er natuurlijk weer eens niks van..

De site is www.hyves.nl en je kunt dan onder mijn naam zoeken..

Bianca Wagemakers.

Je zult mij en Thijn dan wel kunnen vinden..

Groetjes Bianca

Daar hoor ik ook wel verschillende dingen over, het ene cb zegt bijvoorbeeld vanaf 7 of 8 mnd en de ander vanaf een jaar...lekker duidelijk he
Ikzelf begin gewoon als ze 1 jaar is.

Terug
Bovenaan