Volle voorbereiding op het feest van RIk (foto's)

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!!

Ook ik ben begonnen met Rik zijn eerste echte Bumba verjaardag te organiseren! En laat ik nou best crea zijn en het heel erg leuk vinden om te freubelen. Ik heb alvast de kadootjes gemaakt die de kindjes krijgen als ze weer naar huis gaan!

Het is een bellenblaas met een plaatje van Bumba ervoor, en natuurlijk feestelijke ingepakt! Heel zijn verjaardag is Bumba stijl! De kosten van dit gefreubel EURO 0,20 cent en een beetje knip en plak werk! Toch SUPER!!

Kan niet wachten tot ie jarig is....moet nog effe wachten tot 4 juli hahahah

X Saskia
mv Rik 04-07--07

Hartstikke leuk gedaan hoor!!!! Lekker creatief!!

Ben zelf ook al bezig. Voor het kdv al een hele mand met vlinders gemaakt (18 stuks!), zal eens kijken of ik vanavond een foto kan plaatsen. En ga van de week ook al uitdeelzakjes (10 stuks!) maken voor de kindjes die straks op het feestje komen. Jennifer is pas 11 Juli jarig, maar goed dan heb je dat alvast gehad.. hihih.. In het uitdeelzakje komt voor sommige ook bellenblazers en voor de iets grotere jongens (3 tot 6 jaar) een waterpistooltjes. En dan wat snoepjes, rozijntjes en voor de grotere kindjes smarties. En dan met een snoeptouwtje het zakje vastmaken en daar komt dan nog een persoonlijke boodschap op!!!

Wat kunnen we hier toch druk mee zijn he!!!!

Trouwens weet jij wat ik in het uitdeelzakje kan doen als klein cadeautjes voor kindjes onder 1 jaar, heb er daar ook 3 van nodig!!!

Gr. Ilone

Hoi Ilone,

Misschien is het wat om voor de kindjes onder de drie jaar een badspeeltje in het zakje te doen. Bij ons bij de Etos heb je een netje daarin zitten drie kleine speeldiertjes en 1 grote. De kleintjes voor in het zakje en de grote voor Jennifer bijvoorbeeld. Kost volgens mij niet zo heel erg veel.

Groetjes
Inge

Hoi saskia,

dat ziet er geweldig uit. Ik ben ook al druk aan het bedenken wat ik zal maken. Moet inderdaad ook iets voor het kdv. Ben alleen niet zo crea als jij maar moet maar even kijken. Wij willen een beetje de stijl van Maaike haar kamertje aan houden Dat is Finding Nemo. Heb al wel bekers, bordjes etc. Wij zijn allebei duiker dus vandaar.

Groetjes en freubel ze nog even.
Inge

Hoi hoi!!

Dat van Inge van die badspeeltjes is SUPER, maar je hebt ze ook bij de Action die eendjes en waarschijnlijk is dat goedkoper als de Etos.
Misschien dus een tip. En verder geef ik dus ook de bellenblaas aan kindjes onder de 1. Als mam blaast vinden die kids het geweldig! Rik nu ook hoor! En Rik vind ballonnen ook errrrruuuggg leuk!

Oja een tip voor lueke dingetjes is natuurlijkde Xenos!

X Saskia

Dat is idd wel een leuke ja.. badeendjes...!! Bedankt.

Trouwens misschien een grappig idee voor traktatie kdv in Thema Nemo:

Een aquarium met Nemovisjes......
Aquarium van een kartonnen doos, zijkanten eruit snijden en doorzichtig folie plakken!
Kleine Nemo visjes uitprinten en dan iets lekkers eraan plakken (doosje rozijnen ofzo)..

Altijd leuk verzinnen.. iets maken soms iets moeilijker hahaha...

gr. Ilone

Ziet er echt helemaal super uit!! Misschien nog een tip. Wij bestelln helium balonnen van Tinkerbell. Die gebruiken we als versiering maar alle kindjes die naar huis gaan mogen er 1 meenemen. Uiteraard met een zakje lekkers geschikt voor hun leeftijd.

Ziet er super leuk uit zeg.

Zo crea was ik niet. Ik had van die cadeautasjes met snoepjes en een kleinigheidje.
Voor alle kleintjes onder de 1 had ik een fruithapje in het tasje gedaan.

Groetjes Jiska

Terug
Bovenaan