volledig ingedaald

Vanacht kreeg ik opeens enorm veel last van mijn rug.. ik dacht wat krijgen we nou dan.. Maar zo vervelend dat ik er dus niet van kon slapen. Met daarbij wat harde buiken en kon amper draaien want deed eigenlijk gewoon zeer. Ben in de vroege ochtend maar onder de douche gestapt zodat het wat zou afzakken. Nou het heeft geduurd tot begin van de middag vanaf 3 uur vanacht:S Heb de verloskundige maar gebeld en moest vanmiddag maar even komen. Nou wat bleek had gewoon indalingsweeen gehad.. het kindje ligt helemaal ingedaald mijn buik is ook een stuk lager.. wat ik al dacht. Heb dinsdag de liggingsecho dan ben ik bijna 36 weken zwanger. nog meer die dit verhaal herkennen

Bij mij is het al 2wkgoed ingedaald (ben nu 35wk)
de enige klachten die ik ervan heb is spierpijn in mijn schede zeg maar.En een lagere buik.

Ja heel herkenbaar.. Hier al 2 weken ingedaald alleen zo nu en dan ook nog rugpijn dat ik er wakker van lig. Hier ook een dinsdag de liggingsecho (dan 35.5 dagen zwanger) Het hoort erbij. Geniet van de lucht die je nu meer binnen krijgt ;)

Ja zeker weten. Ik was de afgelopen week niet lekker en pijntje overal en kortom het was een ellende haha. Gisteren hoorde ik bij de VK dat ik ook indalingsweeen heb gehad. Het ging bij mij vooral gepaard met enorm veel harde buiken tientallen per dag. Zelfs als ik gewoon rustig lag. Ik ben nu 36,2 ze is dus prima op tijd ingedaald en als het goed is moet alles het weekend rustiger worden... ben benieuwd!

nou die indalingweeen bleken achteraf echte weeen te zijn.. maar zijn gelukkig niet door gezet. Had afgelopen nacht alweer dezelfde klachten heb toen maar de verloskundige gebeld en die kwam meteen langs in de nacht. Wat bleek had al 2 cm ontsluiting oeps... maar aangezien ik 35 weken ben moest ik per direct naar het ziekenhuis en werd meteen aan een ctg scan gezet. Om de 4 min ong kwamen ze weer. Gelukkig is het nader de dag afgezakt en mocht ik begin deze avond naar huis van de gyn. ze had nog een echo gemaakt en de kleine is iets aan de kleine kant.. dus moest nog wel even goed groeien de laatste weken en mag daarom ook helemaal niks meer doen. de kleine was nu ruim 4 pond met bevalling 40 weken dan tegen 5-5,5 dus we zullen rustig afwachten.

O dat is al vroeg! Wat spannend zeg!
Gelukkig maar dat het niet doorgezet is, liever nog even wachten he. Ze kunnen niet altijd precies goed inschatten of een baby te groot of te klein is heb ik gehoord. Dus ik denk dat je je daar niet zo'n zorgen om hoeft te maken. En 5 pond is ook wel genoeg ;) (was ik zelf ook bij mijn geboorte)

Ik ben nu 32 week, de baby is twee weken geleden al begonnen met indalen, maar ligt nog niet vast. Ik voel hem/haar ook nog veel bewegen. Mijn buik is ook wel wat lager nu.
Heb nu meer last van mn onderrug, soms krampen in mn onderbuik en die stralen dan door in mn liezen en bovenbenen. Verder ook veel harde buiken, dus heel herkenbaar allemaal!

ik ben de zelfde nacht weer opgenomen met koninginnedag. Had weer weeen om de 3 min. Heb in het zkh een soort slaappil gekregen word je lekker duf van om toch even slaap in te halen. In de ochtend zakte alles weer en mocht ik weer naar huis, met een extra pil voor de nacht thuis. Dus het blijft lekker rommelen afgelopen nachten aardig rustig vanacht wel weer wat een onrustig. De verloskundige dacht dat ik wel voor 38 weken zou gaan bevallen aangezien ik nu al zo bezig ben. Nou we zullen het wel weer afwachten:D

Terug
Bovenaan