Volledige rust houden.

A

Anoniem

Guest
Nou vorige week op controle alles goed voelde me kiplekker..Ere gister ben lekker aan het schoonmaken boveb ineens allemaal zwarte plekjes voor mijn ogen.Gister de hele dag en vanmorgen bij het opstaan ook weer.Ik vanmorgen het zh gebeld mocht gelijk langskomen.Alles goed bloedruk,gewicht.Maar ik blijf duizelig.Net dus bloedgeprikt en urine ingeleverd en om half 4 kan ik bellen voor de uitslag om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten.Wel werd er gezegd dat de zwangerschap,zwangerschapssuiker,de huishouding en de zorg van mijn zoontje waarschijnlijk te veel was voor mijn lichaam en is me volledige rust geadviseerd.Nou rusten dus maar en hopen dat de uitslagen vanmiddag goed zijn.Ik baal verschrikkelijk want wat moet je in hemelsnaam de hele dag doen dan?Maar ja baby first toch?

He bah meid, das vervelend. Hopelijk zijn alle uitslagen goed.
Het lijkt me inderdaad ook moeilijk om volledige rust te houden, maar inderdaad alles voor beeb, sterkte.

Groetjes Miriam (36+4)

He wat vervelend zeg ja het is saai heel de dag niets doen. Ik ken het wel een beetje helaas, schoonmaken zit er al wekenlang niet echt in, ik ben al blij als ik een uurtje uitgelaten word door mijn familie :p dan gaan we even naar de winkel toe en ben ik er toch effe uit, wel zit ik op kantoor maar qua lichaam is dat niet echt inspannend en tegenwoordig qua geest ook al niet echt meer, beetje bank, crediteuren inboeken, factuurtjes maken, het simpele administratie werk dus maar het houd me in elk geval bezig en dan gaat de tijd toch wat sneller dus helemaal niets doen kan me voorstellen dat je dat vreselijk vind!

Tja, hoe doe je dat.... kan zelf ook al weken niets meer door o.a. bekkeninstabiliteit en ik kom de dag door met een beetje tv kijken, af en toe op de computer, beetje lezen,'s middags ff slapen en daarbij is er meestal wel iemand met wie ik een beetje kan kletsen (woon bij mijn ouders in en mijn vriend is nu veel thuis aan het werk). moet er wel bij zeggen dat ik ook heel moe ben en dus ook geen enkele energie heb om iets te doen. Als je die wel heb is het al een stuk moeilijker denk ik. En ik heb ook geen kind rondlopen die aandacht wilt. Is er trouwens iemand die je daar mee helpt of om mag je dat nog wel zelf doen? Heel veel sterkte deze laatste weekjes in ieder geval!

Kus Maaike

Dat valt niet mee zeg om rust te houden als je al een kind hebt, volgens mij gaat dat helemaal niet.....heb je hulp of gaat je kind wel naar school?

Ik hoop ook dat alle uitslagen goed zijn!

Nou ik heb de hele dag gerust en het heeft tot nu toe niets geholpen.de vlekken blijven.Gelukkig waren alle uitslagen goed en dat geeft wel veel rust in mijn hoofd.Mijn zoontje slaapt van 1 tot 5 dus heb ik de hele middag rust.Vannacht slaapt hij bij oma en morgenmiddag ook.Morgenochtend gaan we even naar de markt met mijn moeder  voor een uurtje(hij raadde aan om toch wel een uur naar buiten te gaan per dag en dan weer lekker in bed) en dan maar weer in bed.Zaterdagochtend gaan mijn ouders met hem fietsen en smiddags slaapt hij dus weer.Vanaf maandag heeft mijn vriend vakantie en zal hij mijn zoontje opvangen en me helpen in huis en gaan we samen rusten.volgende week vrijdag gaan we weer naar de gyn en zoals het nu lijkt krijgen we dan een datum voor een ks omdat de baby 4 week voorloopt op groei.Het einde is dus in zicht zeg maar.

Hoi,

Hou goed je rust! Misschien merk je na een paar dagen wel verschil.
Fijn dat voor jouw eind al inzicht begint te raken.

Succes en rustig aan!!

Liefs An 36 weken en 1 dag

Terug
Bovenaan