Volledige ziektewet..

Hallo Dames,
Heb vandaag gesprek gehad op t werk. Vanaf volgende week ga ik volledig de ziektewet in omdat ik met de pijn in me rug de werkzaamheden niet aan kan...Helaas maar het is niet anders. Wilde het ff kwijt. Hoe gaat het bij jullie op t werk? Kunnen jullie het nog volhouden?
Groetjes

ik ben op gesprek geweest en wacht nu op een brief van de bedrijfsarts. voor gedeeltelijke ziekmelding.. dus ben benieuws. ga hier ook niet ivm rugklachten. succes ermee

ik weet precies wat je bedoelt. Ik werk ook in de ouderenzorg maar dan de thuiszorg en heb ook last van mijn rug vooral na een hele avond werken tot 23:00. Ik kijk het nog even en anders jammer maar ik moet eerst aan mezelf en ons kindje denken.

hey hey,

hier gaat het ook nog wel redelijk. ik werk nog 36 uur verdeeld over 4 dagen (zijn dus lange dagen) Ben heel bang dat ik het ook niet lang meer red maar ik houd me vast aan het vooruitzicht dat ik vanaf januari thuis zit.
Hoop voor mijn werkgever om de komende tijd tot januari nog gewoon te kunnen blijven werken omdat bij ons de drukke tijd gaat beginnen over 2 a 3 weken.
(werk in een bloemenwinkel)

groetjes Do

Terug
Bovenaan