Vond zo eng!

Vanmiddag naar een kraamfeest geweest van mn nicht!Ik werd me ineens een partij duizelig en kon gewoon niet meer op mn benen staan, heb fff op bed gelegen bij mn nicht.Nu nog steeds licht in mn hoofd!hebben jullie hier ook al last van gehad,...ga maar rustig aan doen denk ik, en toch maar de verloskundige bellen van de week ivm de miskramen.Wilde eerst 2 weken wachten en pas met 6 weken bellen voor een afspraak, maar nu ik me niet zo lekker voel kan ik ze beter maar inlichten dat ze me gerust kan stellen, als er weer iets gekd gebeurd ofzo!
Liefs nance

rustig aan doen, dat kan ik adviseren, genoeg drinken en altijd iets te eten bij je hebben. Ik was van mijn eerste ook een keer flauw gevallen midden op straat van de fiets gevallen, ambu erbij. Wat bleek, te weinig gedronken en gegeten. Nu heb ik nog nergens last van gelukkig.
groetjes,
Elise

Ja inderdaad, altijd iets te eten bij je hebben en te drinken. nou denk ik dat dat er op de verjaardag ook wel zal zijn geweest in overvloed. miss net te laat geweest?
Brood met appelstroop werkt hier ook erg goed. is n aanrader.
Hopelijk voel je je snel beter? Sterkte

Ik ben van het september forum. De duizeligheid kan betekenen dat je bloeddruk heel erg laag is. Die van mij is de hele zwangerschap ook laag en ben ook vaak duizelig. Misschien helpt het als je floradix gaat gebruiken. Je bloeddruk zal er niet veel van stijgen maar ik voelde me beter door deze vitaminen pillen er zit ook foliumzuur in en alle vitamines die je nodig hebt. Sterkte. Ik heb ook je andere bericht gelezen en ik denk dat je erge banden pijn hebt gehad. Ik begrijp je onzekerheid. En zou inderdaad gewoon de verloskundige bellen. Ik had mijn eerste echo met 6 weken en dat gaf me al iets meer vertrouwen. Succes en rustig

Terug
Bovenaan