Vonden jullie het ook zo moeilijk?

Nu ik al gestemd heb, weet ik nog niet zeker of ik het wel goed gedaan heb! Poehoe, wat moeilijk om drie kindjes uit de grote hoop te kiezen, zeg! Op naar de volgende stemronde! Annemiek, dit was wel een errug leuk idee van je. Iedereen heeft ook leuk meegedaan. Ik denk dat we met z'n allen heel benieuwd zijn.

Groetjes Ilona

ik vond het erg moeilijk echt waar ben maar ff op mn gevoel afgegaan qua stemmen .....vreselijk moeilijk ik dacht gister nog dat doe ik ff maar heb nu net als jij toch zoiets van hmmmm had ik niet beter die of die of die of die tis gewoon te moeilijk .....en denk ik het goed heb gedaan ...dus op naar de volgende

......:( kheb nog geen stem

Jaaa, vinnik ook! Ik heb expres heel snel gekozen. Ben alle foto's afgegaan en heb  er met pijn en moeite 9 genoteerd.  Uit die 9 heb ik er willekeurig 3 gekozen, haha. Ik vind het ook een leuk idee en leuk dat iedereen zo leuk meedoet. Maar oh wat moeilijk kiezen zeg! Echt alle kindjes zijn gewoon even leuk.
En ook yanick heeft nog geen stem hoor, boehoe  , maar hij blijft toch de mooiste voor mij

en nu ga ik snel weer verder werken!

inderdaad moeilijk.

wel heel leuk om te lezen dat mijn berendje al wat stemmen heeft! Maar wat zitten er mooie foto's bij. Ik heb zelf ienemienemutte gedaan om mijn top 10 in te korten naar een top 3

De afvallers, oftewel hadden ook in de top 3 kunnen zitten,  waren onder andere (even uit mijn hoofd): twee aapjes, naomi onder de douce, seny met eendje, superwomen, me and my dog, kindje dat slaapt onder blauwe dekentjes etc..)

quote: monique1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 10:17:45'));

Mijn nr.1 wist ik ook meteen. Ik vond het gewoon een erg mooie foto.

Yes yes, Nick heeft 1 stem ( en niet die van mij ).

Dat is ook echt een superfoto!

Terug
Bovenaan