hoi ik had vanavond de tweede echo omdat de vorige met 9 weken was mochten ze nog geen datum officieel vast stellen. dus vanavond nog maar een keer. de verloskundige gewaarschuwd dat ie bij de vorige echo al vrij actief was. maar volgens de vk was ie nu rustig. maar voordat de vk dat helemaal gezegd had bedacht het kleintje ik ben nu wakker ik ga ff irritant doen. na een half uur kon ze nog niet meten (wat wij opzich niet erg vonden konden we langer naar ons kuikentje kijken). gaf ze moed op. nu mag ik zaterdag bellen naar haar want dan heeft ze dienst en dan probeert ze nog een echo te maken.
wat echt heel leuk was dat ie aan het zwaaien was. met de armpjes de lucht in. zo van lekker puh je kunt me toch niet meten.
ik hoop dat ie as zaterdag rustig is want dan weten we definitief wanner ik uitgerekend ben
groetjes
wat echt heel leuk was dat ie aan het zwaaien was. met de armpjes de lucht in. zo van lekker puh je kunt me toch niet meten.
ik hoop dat ie as zaterdag rustig is want dan weten we definitief wanner ik uitgerekend ben
groetjes