Voor 3e x kloppend hartje gezien!!

Ladies,

Wij hadden donderdag een gesprek bij de gyn. Deze afspraak stond al voordat we zwanger werden en maandag zouden we de termijnecho hebben.
Komen we binnen, zegt hij; zullen we maar meteen even gaan kijken, spannend hè! Zoooo grappig, hij was helemaal enthousiast, ook toen alles er goed uit zag. Hij liet het hartje ook horen en toen hielden wij het niet droog, blijft het mooiste wat er is om te horen!

Ben precies zover als ik dacht. Nu 13mei voor nekplooimeting. Hebben zelfs de 20wk echo gepland!! Zo onwerkelijk ergens nog. Gaan het komend weekend aan de ouders vertellen en aan mijn broer en zus. Nu al zin in!

Liefs
 
9+4 alweer, wat gaat het hard he?! Je zit nu al bijna op een kwart van je zwangerschap!

Wat goed dat je dat onthouden hebt, woensdagochtend heb ik de termijnecho, als het goed is ben ik dan 11 weken, maar ik kan er een dag naast zitten. Inderdaad weer spannend! Al denk ik dat het wel goed zit, mijn darmen zijn behoorlijk van streek, ik kan veel kleinere porties eten als anders en mijn borsten zijn weer enorm gegroeid, en oh zo pijnlijk!
Maar inderdaad hopen op een mooi plaatje, nog 3 nachtjes slapen!

En de 20 weken echo nu al gepland bij jou!
Mooi zeg, vol vertrouwen lekker verder plannen en genieten! Ook spannend zeg komend weekend vertellen! Ben benieuwd naar de reacties!

Liefs!
 
Ja gaat zeker hard, en jij alweer 11 weken! Ik vind het ook fijn dat ik woensdag in de dubbele cijfers zit, 10wk!

Jij heeeel veel succes woensdag. Lees het mooie bericht wel hier.

Liefs
 
Terug
Bovenaan