voor 3kje

A

Anoniem

Guest
Hoi Hendrika,

Ik ben idd in Assen bevallen en dan lag ik denk ik toch echt naast je. HIHI, wat is de wereld toch klein he?!

Hier gaat alles prima, geef nog steeds borstvoeding (en vitamine D; vond de berichten die ik kreeg erg tegenstrijdig en heb toen toch maar nieuwe vitamine D gehaald, welke ik nog de meeste dagen geef)

Groetjes,

Rolanda en Herald (en man Jacob)

Hoi Rolanda,
Wat grappig zeg om jou hier tegen te komen,ik weet nog heel goed dat we samen veel lol hadden,iedere ochtend wel even hihih toen jij weer van die overheerlijke bruinbrood kreeg,en als mijn kindje huilde dan deed die van jou gezellig mee.
Ook hadden we het erg gezellig met een zuster.
Maar wat goed joh dat je nog steeds bv geeft,ik ben sinds vorigeweek de bv aan het afbouwen,ik vond het zo wel mooi genoeg geweest,en gelukkig vind Julia de opvolgmelk ook lekker.ik geef nu nog 2 bv op een dag,maar merk wel dat Julia dat bijna niet meer wil.
Nou vind het echt toevallig om jou hier tegen te komen.

Groetjes Hendrika.

Hoi hoi,

Ontzettend toevallig zeg!   Kom je op het InterNet iemand tegen die je bijvoorbeeld ook in de stad zou kunnen ontmoeten, hetgeen nog niet gebeurd is overigens...

Jij geeft ook nog steeds bv, ook erg knap van jou hoor. Het neemt hier ook al af in hoeveelheid trouwens (sowieso krijgt hij nog wel 's ochtends volledige borstvoeding, dan tussen de middag een paar minuutjes (normale lengte is 2 keer 20 minuten!), dan 's middags nog iets en 's avonds na de warme hap nog een paar slokken, Herald eet alles wat los en vast zit, waardoor mijn brouwerij niet altijd meer zo in trek is. Hij lust ook erg graag puur water.

Inderdaad denk ik nog wel vaak aan de tijd in het ziekenhuis. Het lekkere bruinbrood (welke jij niet had?!/ jij mocht niet dacht ik) en onze leuke overbuurvrouw (uit Groningen?), dat jonge grietje bedoel ik dan. En ook de eensgezindheid van onze kinderen, zullen ze dat nog steeds hebben? als de ene huilde deed de ander gezellig mee.

Zou het wel erg leuk vinden om elkaar weer eens te ontmoeten, bijvoorbeeld in de binnenstad. Kunnen we gezellig bijkletsen onder het genot van een bakkie of zo.

Ik hoor wel van je of je het ook leuk vind om onze kindjes te showen aan elkaar en bij te kletsen(zo niet, even goede vrienden hoor!)

Groetjes,
Rolanda

Hoi Rolanda,

Daar ben ik weer.
Hihih nu mocht echt wel die bruinbrood hebben hoor hihih,maar ik mocht altijd zelf kiezen hihihen jij niet he.
Joh het lijkt me heel leuk om je weer eens te ontmoeten,want ben die tijd in het ziekenhuis ook nog lang niet vergeten,moet je nagaan zo gezellig vond ik het.
Zo eens in de binnenstad vind ik wel goed,alleen ik zelf heb geen auto dus zal het eens op een zaterdag moeten of ik regel even vervoer die mij even wil brengen.
kunnen we lekker kindjes vergelijken leuk leuk!!!
lijkt me echt heel gezellig.
we horen nog van elkaar,heb je anders ook msn?kunnen we daar ook met elkaar praten.
Nou echt vind het allemaal ook zo toevallig!

Groetjes Hendrika.

Hee hallo dan,

Hier ben ik weer wel erg laat zie ik trouwens.

Het lijkt me super om een keertje af te spreken eventueel met aanhang ik heb geen msn of zo ben wat dat betreft een computernurd. schrijf ik dit zo goed trouwens.

Ik denk zelf dat het handig is om gewoon wat data in te voeren en dan samen te beslissen wat we doen Op een zaterdag vind ik prima overigens. Kunnen we bijvoorbeeld bij de Mini-ballorig van Vanderveen gaan zitten. onze kleinste zijn daar nog niet aan toe maar mocht het zo uitkomen daar MAG je voeden.

Wat mij betreft spreken we volgende week zaterdag af Als ik het goed heb is het dan 7 juni bijvoorbeeld s middags om 14:00 uur of heb je liever s ochtends tegen tienen of zo.

Als je het handiger vind om dit via msn te doen dan moet je maar even uitleggen hoe ik dit voor elkaar bak hahahaha.

Goed, hier laat ik het eerst ff bij. Ga nu kijken of ik op 1 oor kan liggen We gaan morgen de hele dag de hort op Voor het eerst dat Herald niet in bed maar in een buggy kan slapen of op schoot ben benieuwd

We spreken elkaar snel!

Groet,
Rolanda

PS: Kreeg net melding dat de data niet correct is. zorg voor correcte html of verwijder ongeldige tekens. Heb nu dus alle vraagtekens en haakjes openen/sluiten verwijderd leest misschien wat moeilijker maar hoop dat dit lukt.

Hoi hoi,

Hier ben ik alweer.
Hoe was je dagje weg vandaag?is alles goed gegaan?
Zaterdag 7 Juni lijkt me een goed plan om elkaar weer eens te zien,en boven in vanderveen vind ik ook goed,mischien kunnen we na de tijd nog even winkelen als het jou ook leuk lijkt?en 2 uur is een mooie tijd.
Ik hoop dat ik je nog herken hihiih want ja op kraambed zie je er toch altijd anders uit he.
Zien we als het zover is elkaar dan boven in vanderveen?
Lijkt me gezellig.ik laat mijn andere dochter bij papa dus ik kom alleen met Julia.
Nou ik hoor het wel weer even van je.
en ow ja hoe je msn aan moet maken?geen idee hihih.

Groetjes Hendrika.

Hallo dan,

Het dagje weg afgelopen woensdag was erg gezellig. We zijn tegen 8 uur 's ochtends vertrokken vanaf het Veemarktterrein en waren tegen 20:00 uur terug. We zijn naar Bourtange geweest, hier waren we tegen 10 uur tot 14:00 uur. Van 15:00 tot 16:00 uur in Meppen geweest (je kon hier gaan winkelen). Wij hebben een terrasje gepakt en daarna hebben we gegeten in Haren -Rutenbrock. Herald heeft in de bus 's ochtends ca. 20 minuutjes en 's middags ongeveer 20 minuutjes geslapen. Hij was nog erg gezellig; als hij maar aandacht krijgt houdt hij het errug lang vol! 's avonds thuis was hij minder enthousiast en "kakte" eigenlijk gelijk in.

Wat betreft ons afspraakje; ik vind het prima volgende week zaterdag 7 juni om 14:00 uur en eventueel na die tijd winkelen of zo. Hoe herkennen we elkaar?? Tja wat zal ik zeggen? Aan de kinderen?? NEE, die zijn denk ik wel een beetje veranderd. haha. Denk dat het wel losloopt en anders spreek ik iedereen gewoon aan..

Heb er erg veel zin in om de herinneringen op te halen.

Groetjes en in elk geval tot dan.

Rolanda (en Herald)

Hoi Hoi,

Het staat in mijn agenda hoor.
ik zie jou zaterdag!
Tot dan.

Groetjes Hendrika

Terug
Bovenaan