Voor 4 december

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Zoals je je misschien nog kan herinneren, ga ik over drie weken van baan veranderen en krijg ik Chloë op mijn eigen groep.
Aangezien jij Luna ook op je eigen groep hebt, wilde ik vragen hoe jij dat ervaart? Want ik zit er toch wel een beetje mee in mijn maag; Hoe doe je dat met fles geven, doe je dat zelf of laat je  iemand anders dat  doen?
En als ze huilt? Chloë heeft het namelijk nu best wel moeilijk op het kdv. Misschien is dat wel over straks als ik in de buurt ben, of juist niet.
Best moeilijk!
Hoor graag hoe jij het ervaart.
Groetjes Sil

Hoi Sil,

Wat leuk, speciaal een berichtje voor mij! Hahaha!
Maar goed, ik had er van te voren ook twijfels over, of het allemaal wel lekker zou lopen. Maar ik kan nu maar 1 ding zeggen: Ik vind het super! Echt ideaal!!
Ze is gewoon de hele dag bij me, ik zie alles (hoe ze slaapt hoe ze eet etc etc). Vind het gewoon fijn, als we thuis komen en ze is bijvoorbeeld een beetje huilerig, dat ik precies weet waarom dat is en dat ik niet hoef te denken: Zou ze dan toch niet goed geslapen hebben? Zou er iets gebeurd zijn? Snap je wat ik bedoel?
De fles geef ik zelf, omdat dit tot nu toe nog altijd zo is uitgekomen (vind ik ook wel leuk eigenlijk..) En ik leg haar dan ook zelf in bed (omdat ik gewoon precies zie wanneer ze moe begint te worden..)
Anderen halen haar ook wel eens uit bed of verschonen haar of knuffelen/spelen met haar.
Hier heb ik ook geen problemen mee, vind ik alleen maar leuk!

Jij zegt dat ze het nu een beetje moeilijk heeft op het kdv, het zou inderdaad best kunnen dat dat dadelijk minder/over is.
Wij hebben bijvoorbeeld een baby van 5 maanden die heel onrustig en huilerig is, maar zodra mama komt is het goed! Hoe klein ze ook zijn, ze voelen het verschil echt wel...

Wel zie ik aan mezelf dat ik af en toe "bang" ben dat ik haar teveel aandacht geef, waardoor ik haar misschien nog wel minder aandacht geef als andere baby's.. Maar goed, dat komt gewoon omdat ik niet wil dat ze gaan denken dat ik alleen maar met mijn eigen kind bezig ben...het blijft toch je werk he!
En de rest geeft haar ook nog eens genoeg aandacht dus ze komt echt niets tekort! Hahaha en als ik dan thuis kom ga ik lekker uitgebreid met haar knuffelen!!!

Het bevalt mij dus heel erg goed tot nu toe (ben wel eens bang dat dat anders word als ze dadelijk eenkennig word ofzo...maar goed dat zien we dan wel weer!) maar je moet het natuurlijk toch zelf ervaren!
Ken ook genoeg mensen die dit echt niet zouden willen, maar ik vind het ideaal!

Pfff een heel verhaal geworden alweer! Hahaha
Laat je me  tegen die tijd nog weten  hoe het gaat??

Hoi,
Bedankt voor je reactie. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Ik vraag me nu idd vaak dingen af als ik dan hoor dat ze veel gehuild heeft. En dat zal straks over zijn.
Ik denk dat er voor en nadelen aan zullen zitten.
Als het zover is laat ik het je weten hoe het gaat.
Groetjes Sil

Terug
Bovenaan