Voor 4dec.

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Het valt me op dat je niet meer zoveel op het forum bent de laatste tijd. Gaat alles wel goed met je?
Ik las nog wel je reactie bij de discussie over fv/bv, moest weer erg lachen. Het blijven toch een stelletje  ***** daar hé. Ik zal geen namen noemen...
Maar zonder jou wordt het erg saai hier; jij bent tenslotte degene die met de meeste onderwerpen aankomt.
Sil

Hey Sil,

Wat leuk, een topic speciaal voor mij! Hahahaha!
Lief van je dat je het vraagt maar het gaat juist heel goed met me de laatste dagen. Ik heb vakantie en we zijn lekker veel weggeweest. Gewoon dingen gedaan waar we zin in hadden samen met de kleine. Normaal heb ik al snel zoiets van: och laat maar, want we zitten met de kleine, moet zo naar bed etc maar ook daar ben ik nu even wat soepeler in. Ik (wij) zorg er wel voor dat ze  genoeg rust krijgt enzo, maar  ze is bijvoorbeeld deze week al vaak smiddags een uur ofzo langer opgebleven dan normaal omdat we weg wilden gaan en savonds ook.  
Moet eens kunnen toch?! Doet me wel goed even lekker eruit!  Heerlijk!
Ben alleen vandaag ongesteld geworden dus heb nu vreselijke hoofdpijn!  Maaaar echt waar,10 keer  liever dat dan niet goed in mijn vel zitten!

En ja, op het zwangerforum zijn ze weer lekker bezig he!!! Pffff ik moet me dan zooooo inhouden!!! En ik moest ook zo lachen om wat jij had geschreven hahaha was het er helemaal mee eens!

Nou, nog even verder kijken/lezen/reageren hier en dan ga ik lekker vroeg naar bed! (gisteren was het 3.30 snachts!!! Hadden een spel gedaan met vrienden, super leuk maar was kapot! Hahaha ben ik echt niet meer gewend!)

Liefs 4dec

Oh ja, en van die nieuwe topics openen, dat kunnen jullie ook hoor!!!!!

Terug
Bovenaan