Voor 5440430 (?)

hoi, een beetje rare opening, maar ik zag nergens een normale naam staan, dus dan maar even zo :)

Jij hebt gereageerd op mijn topic over enigst kind een tijdje terug. Ik had er al een tijdje niet meer naar gekeken, maar zag vandaag toevallig je reactie.
Prettig dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Noah is ondertussen 2,5 jaar en ik ben nog altijd niet zeker of ik ooit wel een tweede kindje wel. Ik ga eigenlijk meer en meer naar de 'nee' neigen, behalve als er even wat emoties omhoog komen: Nooit meer zwanger zijn, nooit meer babykleertjes, nooit Noah als grote broer mee maken. Maar toch, als ik dan rationeel er over na denk, komt toch elke keer weer een gevoel van 'nee' naar boven. Ik verlang simpelweg niet naar een tweede kindje! Hooguit naar het 'romantische plaatje'..

Hoe denk jij er nu over?

Groetjes, 10e

Hoi 10e,

Ik begrijp precies hoe je je voelt...Onze zoon is ook 2,5 jaar en wij zijn ook van mening dat wij het wel goed vinden zo!Maar inderdaad het idee om nooit meer zwanger te zijn....dat vindt ik wel jammer(had een prima zwangerschap!)Maar ik vindt het nu al zo druk...zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen voor een baby!!!Deze leeftijd vindt ik echt wel vermoeiend,het krijgen van een sterke eigen wil,zindelijk worden,niet willen luisteren en zo kan ik nog wel even doorgaan!Ik vindt ons leventje zoals het nu is eigenlijk wel prima!Vindt het toch wel fijn dat er meerdere mensen er ook zo over denken...het standaard plaatje is toch altijd wel 2 kindjes!

Groetjes,

Terug
Bovenaan