Voor Aafje

A

Anoniem

Guest
Aafje,

ik las je verhaal over dat je zwnager was en dat de ouders van nu je ex het er niet mee eens waren, en dat hij bij jou is weggegaan.

Dat geloof je toch niet. Dat iemand blij is met een zwnagerschap, maar zo onder de plak van zijn ouders zit, dat hij dan met jou en zijn kind breekt. Petje af dat je hem wel op de hoogte heb gehouden. Jij kan jezekf recht in de ogen kijken. Super gewoon.

Mijn ex ging weg toen mijn jongste anderhalfw as, ook ik heb geknokt voor omgaan tussen mijn kinderen en hun vader en zijn ouders. Gelukkig zien ze nu ook regelmatig hun vader en zijn familie. Hoe het uiteindelijk gata lopen weet ik niet, maar ik heb er alles aangedaan en de rest is nu aan mijn ex.

En zo is het ook bij jou. Komt je ex wel naar zijn zoontje hartstikke mooi, komt hij niet jij hebt je best gedaan.

Succes

Miep

Hoi Hoi,

Je heb helemaal gelijk.
Ik heb altijd zoiets gehad van ik vecht voor mijn kind. Ik heb inderdaad zoiets van ik doe er alles aan om mijn ex zijn zoontje te laten zien. Dan kan Cornellis-Jan mij later niks verwijten.
Iedereen  zegt van   dat  jij je energie daar insteekt   en hebben ze ook zo'n reactie van   ik had niks meer van me laten horen. Nou zo zit ik niet in elkaar.  
Omdat mijn ex heel blij was dat ik zwanger was   heb ik zoiets  van er zal gerust nog wel wat zitten waardoor hij later wel tot bezinning komt. Hij geeft nu iedere keer al tussen neus en lippen door aan  van dat zijn stiefmoeder aan het zeiken is geweest en nog steeds doet.  
Ik kijk gewoon wie de langste adem heeft. Want ik heb het mooiste wat er is op aarde en hij  mist het.

Hoe gaat jouw  nieuwe man met jou kinderen om. Heb je niet eerst zoiets gehad van   de kat uit de  boom kijken   hoe  of dat ze op elkaar reageren?
Want ik heb nu wel zoiets van   sta ik misschien later wel open voor eventueel een nieuwe relatie. Die moet dan  accepteren dat mijn zoontje op de eerste plaats komt.

groetjes aafje

Aafje,

ik heb het contact tussen mijn kinderen en de nieuwe partner heel rustig opgebouwd.   Hij kwam eerst eens op verjaardagsavisite, zodat hij niet opviel, later kwam hij gewoon wel eens langs. Kinderen geven zelf het tempo wel aan. Uiteindelijk is het misschien toch nog wel snel gegaan, maar mijn man en de kinderen zijn helemala stapel op elkaar en dat is natuurlijk super om te zien.

Samen genieten van kinderen is gewoon heel erg leuk.

Meid doe lekker rustig aan en geniet van je mannetje.

Miep

Hoi Hoi,

Wat fijn dat het zo goed gaat tussen je man en de kinderen. Das ook weer eens een andere kant van de medaille. En dan nu een kleine van jullie tweetjes. Een kroon op jullie relatie.  

Wat betreft mijn ex de toekomst zal het  leren. Laat het allemaal maar over me heen komen.

groetjes aafje

Terug
Bovenaan