Hoi meid
Ik geef bij de warme hap altijd een beetje water, en overdag tussendoor ook wel,
nou geef ik hem geen fles vol maar gewoon een paar slokjes.
hij krijgt zelfs turkse thee.
je drinkt zelf toch ook wel overdag, en na dat warme eten heeft hij vast wel dorst hij kan het alleen niet zeggen.
ik denk dat je gewoon moet doen wat je zelf denkt dat goed is.
ik heb bij mijn eerste kindje ook veel te veel in de boekjes gekeken en naar anderen geluisterd dat gebeurd mij niet weer.
Ik geef ook wel eens Diksap is een soort roosvice kun je overal kopen.
en danoontje geef ik vaak na het warme eten je hebt tegenwoordig ook wel danoontje met opvolgmelk,
maar ik geef gewone.
Tegenwoordig is iedereen bezig met niet te veel zoetigheid, (mijn mening hoor)
Doe lekker wat je gevoel zegt, heel veel succes ermee.
en trouwens over dat fruit en warm eten dat snapt die kleine van mij echt nog niet hoor hij eet gewoon wat hij krijgt.
groetjes
Ik geef bij de warme hap altijd een beetje water, en overdag tussendoor ook wel,
nou geef ik hem geen fles vol maar gewoon een paar slokjes.
hij krijgt zelfs turkse thee.
je drinkt zelf toch ook wel overdag, en na dat warme eten heeft hij vast wel dorst hij kan het alleen niet zeggen.
ik denk dat je gewoon moet doen wat je zelf denkt dat goed is.
ik heb bij mijn eerste kindje ook veel te veel in de boekjes gekeken en naar anderen geluisterd dat gebeurd mij niet weer.
Ik geef ook wel eens Diksap is een soort roosvice kun je overal kopen.
en danoontje geef ik vaak na het warme eten je hebt tegenwoordig ook wel danoontje met opvolgmelk,
maar ik geef gewone.
Tegenwoordig is iedereen bezig met niet te veel zoetigheid, (mijn mening hoor)
Doe lekker wat je gevoel zegt, heel veel succes ermee.
en trouwens over dat fruit en warm eten dat snapt die kleine van mij echt nog niet hoor hij eet gewoon wat hij krijgt.
groetjes