voor aisha

A

Anoniem

Guest
hoi meid,

ja sta er zelf ook van te kijken hoor nu al weer zwanger!!
kijk, na mijn MK is alles natuurlijk monduidelijk, dus ben ik met ovulatietesten van clearblue ( met lachend gezichtje) gaan werken. op dag 18 had ik mijn ei, dus wel later dan normaal. dagen er voor en op de dag zelf goed geklust, omdat als je net MK hebt gehad ze zeggen dat je sneller weer zwanger zou kunnen worden. hoeft niet maar kan.
nu dus dag 32 en officieel mijn NOD!!! vrijdags positief getest. ben nu dus pas 4 weken en 3 dagen officieel he. niet helemaal precies maar ongeveer. ik heb wel de dag dat ik ongi zou gaan worden aangehouden ipv mijn dagen die ik overtijd was. klopt ook medisch gezien. je bent namelijk gemiddeld 14 dagen na je ongi vruchtbaar he. dus officieel ben je pas 2 weken zwanger. maar de artsen rekenen van je laatste ongi af en dus krijg je 2 weken " kado" en ben je meteen 4 weken. dus tja...ik hoop dat je het zo beter snapt?? anders vraag je maar hoor geen probleem!! dus als ik jou was zou ik deze maand ovulatietesten gebruiken om je ei te checken.

veel succes en laat ff weten hoe het je gaat??

liefs sweety

Hoi Sweety,

Wilde de hele tijd reageren maar lukt niet deze site doet soms zooo raar!

Maar goed ik heb 7 juli een miskraam gehad, donderdag begon ik al iets te vloeien!
Maar ik weet eigenlijk niet welke dag ik als mijn 1e cyclus dag moet rekenen. Donderdag of Vrijdag??!!

Maar ik ben u alweer 2 weekjes en 3 dgn verder, na  8/9 dagen was ik wel gestopt met vloeien, soms een paar dagen erna nog wat hele lichte roze kleurige afscheiding of slijm. Daarna hebben we best vaak geklust.. ik weet dus niet wannner mijn Nod dag is... of wannneer ik kan testen of ik zwanger ben ofniet, zou het zo snel kunnen gaan dat ik nu al zwanger ben???

Aisha

ps: of moet ik heel de maandag nog door blijven klussen???

Aisha

hoi!!

allereerst succes met verwerken van je MK!!!
ik zou als eerste dag donderdag pakken omdat je toen al begon. heb ik ook gedaan..ook ik begon op donderdag!!toevallig. daarna heb ik dus met ovulatietesten gewerkt om mij ei te checken. dag 18 was mijn ei. ik heb maar 2 keer geklust...  maar wel dag voor mijn ei en op de dag zelf. meer niet...daarna tel ik er 14 dagen bij op das mijn NOD, gister dus!! maar ben nog steeds zwanger!!!ik zit wel super in de stress!!!pfffffffff bang dat ik alsnog ongi ga worden. denk dat dit wel blijft totdat ik het hartje heb gehoord denk je niet?
ik hoop dat ik je beetje geholpen heb en als er vragen zijn hoor ik het wel weer!! veel succes meid en ik zal duimen dat het raak voor je is weer!!!

liefs sweety

Lieverd....

Een miskraam heeft nooit effect op de volgende zwangerschap. dit zei de verloskundige, dus je moet niet bang zijn... ik kan me natuurlijk wel voorstellen dat je bang bent! Probeer positief te denken, je bent zo snel gelukkig weer zwanger.. (het gebeurd niet zomaar he schat.)
Alles komt goed...
Als je het hartje hebt gezien betekend het echt nog niks, ik heb het hartje ook gezien en en twee dagen erna begon ik te bloeden.. (maar ik was heel vroeg zwanger).
8 mei was mijn eerst dag van mijn laatste menstruatie maar de echo gaf aan dat ik veel korter zwanger was dan dat ik dag uitgaan van  8 mei dusja het zal al niet goed.

Ik hoop ook dat ik weer snel zwanger raa, de eerst keer is het ook in 1x gelukt..dus nu ff afwachten. Even jouw berekening oke,

6 juli= begon ik te bloeden.
+/- 14 dgn erbij op is ongeveer de ovulatie..
dan zou betekenen dat 2 aug uitgaan van 28 dgn mijn nod dag, uitgaan van 30 dgn 4 aug.   mmmmm spannend!

Maar weetje de gyanecoloog zei tegen mij dat mijn menstruatie pas tussen de 4-8 weken kan komen.. dat is dus helemaal niet zeker...   of ik gelijk na 28/30 ongesteld word..   tochhh???
omdat een miskraam niet echt een menstruatie is.. ofwel??

liefs Aisha

hee meissie

tja ieder lichaam is anders....bij mij was mijn MK echt wel mijn ongi want het duurde langer. dus paar dagen Mk en toen meteen paar dagen ongi. was totaal 6 dagen ongi terwijl ik normaal dag of 4 ongi ben. ook heel erg maar das normaal schijnbaar.

tja lastig he nu berekenen ik hoop het echt voor je!!! je kunt anders nog altijd een ovulatietest erbij gebruiken en net zo lang testen totdat je je ei hebt...heb ik ook gedaan alleen mijn cyclus was meteen oke das super mazzel!! Ik hoop dat het snel weer raak is voor je en dat het ook zo mblijft. ik mag 4-8 voor het eerst naar de VK voor echo!!! heb er echt zin in. gaat nu weer stuk beter met me gelukkig! durf zelfs beetje te hopen en mijn banner te plaatsen hahaha

veel liefs en laat ff weten hoe het met je gaat???

Terug
Bovenaan