voor alida75

A

Anoniem

Guest
Zeg Alida,

hoe voel jij je nu???

Ik voel mij wonderbaarlijk goed!! Hoe lang is het voor jou geleden??? Maandag is het voor mij een week geleden en ik heb nog steeds dan rood dan bruinig gekleurde afscheiding.. Dus jij hebt een infectie gehad?? Welke klachten had je hierdoor??

Maandag en dinsdag bloedde het voornamelijk... woensdag en donderdag heel weinig en op vrijdag was het plotseling weer bloeden... en kramp!! Heb overdag gewoon een bepaalde druk.. en als ik naar het toilet ga voor ontlasting doet dit mij hartstikke zeer!!   De dokter had gezegt dat maandag het bloeden etc over moest zijn... uhm moet ik mij nu zorgen maken????

Ik las dat jullie het in juli weet gingen proberen.... en dat je veel aan jouw moeder hebt.. Nou mijn moeder is ook een schat uit duizenden... ze is erg meelevend en had het wel weer leuk gevonden om opnieuw oma te worden... mijn zuster is 1,5 jaar geleden bevallen van een dochter... heb er afgelopen vrijdag nog op gepast... Het enige vervelende vond ik dat ze steeds mama zei... en ik sliep bij haar op de kamer.. dan ga je toch nadenken.. Ik had dit jaar ook een babykamer kunnen inrichten etc.. als je begrijpt wat ik bedoel..

Hoi hoi, afgelopen donderdag was het 4 weken geleden dat ik naar het ziekenhuis ben geweest. In princiepe gingen we meteen weer "los", als je begrijpt wat ik bedoel, maar door de infectie moesten we even rustig aan doen.
Hierdoor deed het enorm zeer van beneden en het was branderig en rood...
Had hier pillen voor gekregen van de dokter en na twee kuren van elk drie dagen, was het zo goed als over.
Van de afgelopen maand had ik dan ook weinig verwacht (zwangerschap) en vandaag ben ik weer ongesteld geworden. Na 30 dagen dus. Nou ik ben hier wel blij mee, dan doet mijn lichaam het weer goed.
Het bloeden van mij , net na de curettage, heeft maar 3 a 4 dagen geduurd en toen was het echt over. Ik heb ook geen krampen ofzo meer gehad.
14 juni moet ik weer voor controle naar de gyneacoloog, die zal wel niks doen, want alles loopt weer normaal.
Ik heb het er nu wel moeilijker mee emotioneel. Zomaar huilen bijvoorbeeld terwijl ik nooit huil. Ik denk dat de hormonen me nog wat dwars zitten.
Oja, twee weken na de curettage heb ik een zw.testje gedaan om te zien of het hormoon uit mijn lichaam was. Dit was het geval. De drang om zwanger te worden is nu wel heel groot bij mij.... afwachten dus.
Dat bloeden van jou zou nu wel minder moeten worden hoor, anders moet je echt even aan de bel trekken. Sterkte ermee en tot de volgende keer! Doei..

Terug
Bovenaan