voor alla mama's van het juli 2007 forum

A

Anoniem

Guest
Hey lieve meiden,

sorry dat ik al heel lang niks meer van me heb laten horen maar het loopt nog steeds niet zoals het moet met Ryan.

Hij heeft inmiddels al zijn 2de urineweginfectie achter de rug en is nu bezig met WEER
een andere onderhouds antibiotica .
grrr
helaas reageert die hier slecht op d.m.v. Krampen en veel uit zijn doen ,moeite met de
ontlasting enz.

nadat de artsen overlegt hebben ben ik vorige week donderdag gebelt met de mededeling
dat Ryan een nieuw onderzoek gaat krijgen en waarschijnlijk toch geopereert gaat worden aan zijn reflux op zijn rechter niertje.

verder wordt alles in de loop van de week hopelijk wat duidelijker over het onderzoek en eventuele operatie, want verder weten we dus nog niks.

maar waar dit berichtje dus eigenlijk voor was (weer een lang verhaal sorry)

ik wil jullie allemaal bedanken .

ik heb tijdens mijn zwangerschap heeeeel erg veel aan jullie(het juli forum) gehad
en daarna met de eerste moeilijke tijd met Ryan ook

onwijs bedankt en ik hoop van harte dat het met jullie alle en jullie wondertjes goed gaat .
ik wens iedereen heel veel geluk en gezondheid toe

een hele dikke kus van moekje TROTSE mama van Ryan 24-07-2007

Hey Meis!!

Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor!! Tis volkomen te begrijpen!
Ik hoop dat Ryan zich snel wat beter gaat voelen en jullie toch wat meer kunnen gaan genieten van jullie mooie wondertje!

Meis heel veel sterkte nog met de aankomende operatie! Maar je moet maar zo denken dat Ryan zich  straks veel beter zal gaan voelen (das wel de bedoeling, toch??)!

Liefs Saskia
mv Rik 04-07-07  

Hoi Moekje,

Ik ben dan niet van het juli forum maar wil je wel even een hart onder de riem steken!
Ik kan met je meepraten over de urineweginfectie... Kyra was 9 weken toen had ze er 1 te pakken! Nu gaat het tot nu toe goed maar ik houd mijn hart vast.
Ik hoop voor je en natuurlijk ook je kleine mannetje dat de operatie slaagt en dat hij er geen last meer van heeft. Ik weet hoe het voelt als je kleintje weer in het ziekenhuis ligt.. Daarom wil ik je even veel sterkte wensen voor de komende tijd en ik hoop voor jullie dat alles snel weer goed gaat!

Groetjes,

Frieda

hey
ik ben ook niet van het juli forum maar heb wel af en toe bij jullie gekeken (ik zat bij het juni forum) ik wil jullie even sterkte wensen met de komende operatie.
een dikke knuffel aan jullie kleine.

teddyboy mama van mick 22-06-07

Hey lieve Ryan en zijn mama.
Ik wilde jullie (en natuurlijk ook je papa) heel veel sterkte wensen met de komende tijd! Ik hoop dat je je snel heel veel beter gaat voelen, zodat je kan gaan genieten van je mooie leventje!!
Knuffel van Anne-Marie
mama van Tim (bijna 3) en Jesse (12-7-07)

Hoi,
Ik ben wel van het juli-forum, lees daar nog weleens, maar er is weinig nieuws daar he!
Ik vind het ongelofelijk dat je zoveel vervelende dingen moet meemaken met je kindje zeg..
En dan moet hij weer een operatie, wat een pech..
Maarja, hou het beeld voor ogen, dat alles uiteindelijk toch wel goed komt..en probeer   ondanks alles te genieten..
De tijd vliegt!!!!
Lieve doet het hier prima, en we genieten elke dag meer.
Ze word al zo wijs, en is al helemaal opgenomen in ons ritme etc.
Ze is een heerlijk, makkelijk tevreden meisje, gewoon een prachtkind!
Veel succes maar weer de komende tijd!
Het gaat julie goed!
Groet Rina

Terug
Bovenaan