voor alle anoniemen tussen ons

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vraagje waarom gebruiken jullie je eigen naam niet?
Er zijn toch veel meer mensen met dezelfde naam en als je een nep naam gebruikt of je sterrebeeld dan weten wij in ieder geval met welke anoniem we praten omdat er meer zijn dan 1 geloof ik. Jullie moeten het zelf weten natuurlijk maar het leek mij handiger. (niet kwaad bedoeld of zo)
Liefs jessica

hahah nee hoor is niet erg maar ik weet zeker dat ik de enige ben in nederland die zo heet en aangezien ik niet wil dat dit kleine dorp weet waar we mee bezig zijn.... noem me dan maar tara

Hoi tara
ik vind het veel makkelijker om te weten met wie ik het heb te doen dus vanaf nu moet je je naam tara gebruiken als je wil. Ik snap het wel dat dacht ik eerst ook en toen dacht ik er zijn toch nog veel meer met dezelfde naam. zag een paar dagen terug dat er nog een jessica op dit forum zat.
Bedankt liefs jessica

Nou tara, toevallig ben jij niet de enige in nederland die zo heet. Ik ken toevallig iemand die ook zo heet en ik weet zeker dat jij niet de persoon bent die ik ken.
Groetjes kaatje

Ze bedoelt ook een andere naam ! Goed lezen. Tara is haar nickname.

Kaatje, hoe weet je dan wat de echte naam van 'Tara' is? Ze gebruikt haar eigen naam met opzet niet en noemt zich daarom Tara... Schnappie?

Ja, ik snap het wel. Het was maar een grapje hoor. DAt snappen jullie weer niet.

Terug
Bovenaan