Voor alle 'alweer-zwanger-mamma's'

Ik vroeg me af hoeveel we er nu al weer hadden?
En wanneer zijn jullie uitgerekend?
En ik vroeg me ook hetvolgende af: Gaan jullie het weer eerst een tijdje geheim houden, willen jullie het geslacht weten, zeg maar, in vergelijking met de eerste zwangerschap. Gaan jullie het nu anders doen? Misschien is het nu minder spannend enzo (of juist wel meer)
Vertel, vertel . . .
Ik wacht nog even, maar ben wel geinteresseerd in jullie verhalen.
Liefs Phira

Hoi,

Nou ik wil het wel wat langer stil houden bij familie en werk ja je buik wordt volgens mij wel wat sneller zichtbaar.
Eerst wil ik weten of het echt goed zit zeg maar met echo.
Ik wist bij de eerste dat het een meisje werd, nu twijfel ik wil ik het wel weten of niet.
Ik vind de 2e zwangerschap net zo spannend maar twijfel minder.
Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind om het tegen niemand te zeggen vandaar dat ik het hier heb neer gezet kan je toch erover praten.

Groetjes,

Lilian

wat leuk he?! dat er alweer zoveel voor een brusje gaan of erover nadenken. Heb me daar nooit zo in verdiept, maar het kriebelt hier ook heeeeel errug. En aan de andere kant denk ik..... nog maar even wachten, want als je zwanger raakt loopt de bv ook vaak trug of word de smaak anders en wil de beeb niet meer drinken..... lastig!!!

mama van Rêve

Hoi

Hier ook een nog een zwangere mama. Toevallig hebben we het gisteren aan onze familie en goede vriendinnen verteld ( behalve mijn moeder nog). Die reageerden nog niet eens verrast. Mijn schoonmoeder had het met oud en nieuw al in de gaten en toen was spruit nog niet eens of net in de maak hahaha.
Of we het anders gaan doen? Ik weet het eigenlijk niet. Ik merk nu wel dat je er minder mee bezig ben omdat je nog een heerlijke hummel in huis heb en eigenlijk gaat daar mijn meeste aandacht nog naar uit. En echt genieten van het zwanger zijn dat komt vast nog wel wanneer we de leuke dingen gaan merken.
Met Hjerre wilden we niet weten wat het werd en dat willen we nog steeds niet. Het maakt me echt niet uit of het een jochie of een meisje wordt.
Verder ben ik alvast heftig aan het twijfelen of ik wel borstvoeding wil gaan geven aangzien dat met Hjerre bijna niet lukte.

Groetjes Hanneke
Ik heb nog geen flauw idee waneer ik uitgerekend ben. Ik denk halverwege september!

Ik geloof er echt niet meer in dat het bij mij nog gaat gebeuren (37 jaar en momenteel geen partner) maar als ik dit lees, begint het toch wel heel erg te kriebelen hoor. Nou ja, wie weet hoe de situatie over een jaar is, niks is zeker in het leven, niet waar!! Soms zou ik het nog best een keer over willen doen.Ik vond het toch wel een ontzettend mooi gevoel hoor, een baby in  mijn buik. Ik vind het ook zo ontzettend jammer dat je dat gevoel ook zo snel weer kwijt bent, zodra de baby geboren is.

Voor de aanstaande mama's; geniet er van!!! Ik leef met jullie mee!

Fonske.

hier nog een zwangere mama!
ik ben op 22 augustus uitgerekend en kelvian is van 8 juli, dus zitten erg kort op elkaar.
Hier gaat alles voorspoedig kan ik wel zeggen, de ergste kwaaltjes heb ik gehad.
ik ben zo'n muts die d'r mond niet kan houden en mijn partner overigens ook niet dus iedereen in mijn omgegving is op de hoogte dat ik weer zwanger ben.
Uiteenlopende reacties gekregen maar het is onze keus!
Het geslacht willen wij graag weten dus met de 20 weken echo hopen wij het te kunnen zien.
Ik probeer jullie een beetje op de hoogte te houden, ben meer een actieve lezer dan schrijver.

groetjes sanne

Terug
Bovenaan