voor alle baby`s (mama plagen)

A

Anoniem

Guest
hallo medebaby`s

ik ben nyah en heb lekker geen zin om te slapen nu ga ik gillen van plezier en probeer ik aaliyah wakker te maken.
zo dat is gelukt nu huilt ze lekker  mama gaat weer kijken en ik ga effe lachen naar haar  (ik ben lief he?)
strakjes komen opa en oma samen met sita de hond en mogen we gaan wandelen JOEPIEEEEE !!!!!

wat hebben jullie allemaal gedaan ( misschien nog ideetjes )  

kusjes en doeidoei nyah  ( en ook van aaliyah hoor )  

Hoi hoi,

Ikke ben Efraim en ik heb vanmorgen mijn hele box op zijn kop gezet.
Er staat een mandje in met speelgoed en die heb ik heeeelemaal leeggehaald.
Whhahahahaha...
En weet je wat ik toen deed?
Toen ging ik alles over de box op de grond gooien en mamma maar bukken en alles oprapen. Whahahahaha...

heee

dat is een goeie!!!
goed bezig daar!!!
ik ga  nu maar even slapen begin nu toch wel moe te worden en aaliyah is met mama aan het kroelen (aanstelster)

kusjes nyah

heej hallo,

Ik ben Thijn en vind het leuk om mijn fruit te spugen op mijn nieuwe kleed

Hoi hoi ik ben Jeske. Mamma denkt dat ik nu lig te slapen. Wat kun je ze toch makkelijk voor de gek houden  die moeders.

He wat ik nu toch heb ontdekt. Jullie weten wel dat je van die mamma en pappa soorten hebt he? Nou, er zijn ook nog hele kleine wezens met veel haren. En ze lopen op hun handen en voeten. Echt ik lig helemaal in een deuk hier joh. Wat een maffe wezentjes zijn dat. Ze maken ook rare geluiden.
Oh en dan heb je ook nog iniminie mamma en pappasoorten. Super melig.

hoi
ik ben linsey en heb vandaag een keer niks uitgespookt.
en mama mij maar in de gaten   houden want normaal doe ik dat wel
en nou zei ze nog dat ik een boef was

knuff van linsey

Hoi
Mijn naam is Chloë en het allerleukste vind ik als ik met mijn grote zus in bad mag!
Vooral om haar nat te spetteren, dan gier ik het uit!
Ik ben ook helemaal verliefd op mijn zus, ze is zóó lief voor mij.
Als ik later groot ben, word ik net als zij!
Liefs Chloë

Hoi,

Ik ben Floris en ik ben ook helemaal verliefd op mijn grote zus. Ze is zo stoer en ze kan hard rennen (dat wil ik later ook!!!!!). Mijn zus vindt mij niet zo leuk maar daar trek ik me lekker niets van aan. Ik ga lekker gillend achter haar aan tijgeren en dan moet ze soms huilen en dan ga ik heel hard lachen (wel een beetje gemeen van mij).

Dikke, natte kus van Floris

Terug
Bovenaan