Voor alle babyfoon zoekende dames een wereldtip!!! Heb vandaag 100 euro bespaard op de Alecto 88!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Na de onderzoeken van de consumentenbond, de vergelijkingen en reviews op sites als kieskeurig.nl en jullie item hieronder te hebben gelezen wilde ik de Alecto 88 babyfoon..... Maar hij was wel duur! 120 euro gem.

Iemand tipte dat ie 71 euro zou zijn als je hem besteld via internet bij www.goedkopen.nl (stond bij het eerdere item en is een internetwinkel). Ik dus naar deze site maar de verzendkosten waren 100 euro of we moesten hem komen halen in Enter wat voor ons erg ver is.

In de reguliere winkel kost ie overal zo'n 119,95. Erg duur als je er zoals ons 2 nodig hebt. De oppasoma heeft 1 eis en dat is haar eigen babyfoon. (mijn broer is wiegendood geweest tot 3 x toe en ter nauwernood is zijn hartje weer aan het kloppen gegaan) Zekerheid en veiligheid voor alles dus.. en dat snap ik ook wel en ik vind het ook fijn dat ze mijn kindje kan horen als ze oppast.

Vandaag was ik met een vriendin in de Babydump in Utrecht. Een winkel waar ik normaal gesproken een hekel aan heb maar zij wilde erheen dus we waren er toch. Ik dacht ach laat ik eens kijken wat die Alecto 88 hier kost. Zegt die man "119,95" waarop ik zeg "nou eeh dan bestel ik wel via internet want daar is ie 71 euro".(ldie verzendkosten vermeldde ik er dus  voor het gemak niet bij)  "Maar mevrouw we hebben laagste prijsgarantie" zegt ie... "Ja maar niet op internetwinkels zeker". "Jahoor ook daar anders is het geen laagste prijsgarantie he!!"  "Mmm dit klinkt interresant" dacht ik.. Maargoed dan moest ik wel een printje van www.goedkopen.nl meenemen en ik  zat daar dus al en aangezien ik door de complicaties niet erg mobiel ben had ik geen zin om terug te gaan. Dus...die man gebeld met een kantoortje  van hen wat internet had. Die  naar www.goedkopen.nl gegaan en inderdaad...daar kost ie 71 euro. Nou ik mocht ze dus voor 71 euro pstk. meenemen in de winkel met volledige garantie. 142 euro voor 2 babyfoons dus ipv.  240 euro!! Toch bijna 100 euro in de zak gestoken!!

DUSSSSSSSSSS wil  je de Alecto 88!! Print dan de aanbieding van www.goedkopen.nl uit waar ie staat voor 71 euro en ga ermee naar een vestiging van de babydump (ik was in Utrecht)  want dan krijg je hem gewoon mee voor dat geld. Ik ben er dus heel blij mee en wilde jullie dit voordeeltje niet onthouden!  

x ing

Hoi Inge,

Goede tip! Ben alleen gisteren net bij de babydump geweest. Maar goed, ben benieuwd of ze het op de locatie in Drenthe net zo afhandelen, anders is het wel de moeite om er even naar toe te kachelen.
Heb ook even op de site gekeken maar ik zag dat de verzendkosten 15 euro zijn ipv 100!
Of klopt er dan iets niet?

Groetjes Rianne

Hoi,

ook ik heb op de site goedkopen.nl gekeken. zie in de voorwaarden dat de bezorgkosten 9 euro zijn!

groetjes,
ro

Ik vond het ook al zo raar. Heb meerdere keren geprobeerd en kreeg steeds 100 euri voor mijn kiezen. Die man van de babymax had het zelfs gezien op de site. Raar zeg!

Maargoed ik koop zowiezo liever bij de Babydump omdat je dan makkelijk terug kan als er iets is en bij een internetwinkel vind ik het iets enger.

Het geldt voor alle filialen begreep ik. Desnoods bellen ze hun collega in Utrecht op. Het staat in hun voorwaarden zeiden ze.

lfs ing

inge   bedankt!!!!

ga hem gelijk halen !!!

groetjes francis

nog een vraag !!

ik weet niet welke nou het beste is
weet jij dat misschien ?
ik wil er een voor als ik met   mijn zoontje even op ons plein wil spelen en de baby slaapt dat ik even met hem kan spelen buiten
er is zo`n groot prijs verschil
ik heb nooit een babyfoon gehad maar is nu wel handig omdat ik dan even naar buiten kan met de ander of de hond even uitlaten

wat zou jij adviseren dan?

gr francis

even ter informatie.
ik zag staan dat dat een actie was tot 31 mei. dus diegene die hem willen hebben, moeten er voor die tijd bij zijn.

groetjes Gerjanne

hoi hoi

ook ik heb hem vnadaag gehaalt bij de babydump in utrecht

voor E70,00 mocht ik hem meenemen

vergeet niet ff de aanbieding van de pagina van www.goedkopen.nl uit te printen

succes het is zeker de moeite waard

werled tip van INGE

groetjes moekje 30wkn

Terug
Bovenaan