voor alle brabantse dames

Hallo,

Ik las in de topic "hoe wonen jullie"dat er naast woedel en roAn05 ( Rosanne en Annemieke) dat er nog meer meiden in brabant wonen.
Wij dachten erover om eens een keer met elkaar af te spreken. Maar misschien willen er meer meiden uit brabant ( iedereen is welkom) een keer afspreken. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Dan kunnen we elkaar leren kennen en misschien klikt het wel en kunnen we naast dit forum ook nog ervaringen met elkaar delen.
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Linda
PS: iedereen is natuurlijk welkom.

Hoi,
ik woon dan wel in Limburg, maar het lijkt me echt leuk om met iedereen af te spreken.
Misschien kunnen we een beetje een centraal punt pakken. Lijkt mij hardstikke leuk om te doen.
Groetjes Veerle

Een centraal punt pakken is geen slecht idee. Dan kunnen we elkaar allemaal zien. Ik vind het een leuk idee.
Laat maar horen wie er iets wil afspreken en waar je vandaan komt. Dan kunnen we van daruit een central punt kiezen.
Groetjes linda

Hoi, hoi,

Lijkt me leuk om af te spreken!!!! Maar Brabant is wel errug ver weg, hoor (voor deze randstadse). Ik zag op een ander forum dat ze een keer in de dierentuin hadden afgesproken. Misschien ook leuk? Kunnen de kleintjes af en toe lekker een tukkie doen als wij een rondje lopen? Dan kunnen waarschijnlijk meer mensen komen.
Of ergens in een park? Dat scheelt weer entréegeld. Ik woon vlak bij het Amsterdamse bos...

Groetjes,

Eveline

Hallo

Een centraal punt... Als ik denk aan iets in Eindhoven omdat 4 van de tot nu toe 5 dames uit eindhoven komen, ben ik dan gemakzuchtig... ???
Ik heb nl wel al een idee en buiten eindhoven ben ik niet zo bekend. Ik doe maar een voorstel: Listers parkzicht? Dat is een hotel/lunchroom, kan je lekker zitten en er tegenover is een park. Parkeergelegenheid voor de deur.

Misschien kunnen we ook van uitwisselen welke dagen geschikt zijn, als we over de dag eens zijn, kunnen we later een datum prikken. Ik kopieer dit bericht naar beide discussies ('aan alle brabantse dames' en voor 'RoAn') Laten we de reacties alleen bij 'voor alle brabantse dames' zetten, anders wordt het zo'n zootje.

Ik ben makkelijk! Omdat ik nog niet werk, kan ik alle dagen. Eventueel ook het weekend, maar mijn voorkeur gaat uit naar doordeweek.

Ben benieuwd naar de reacties!!!

Groeten
Rosanne

Deze niet-brabantse is vrij op maandag en donderdag. En vanaf 9 juli ben ik weer 7 weken de hele dag vrij (maar van 1 tot 15 augustus op vakantie).

Weet je wat? Ik ga m toch ff kopiëren denk ik naar een apart topicje, want je moet dit als niet-brabantse natuurlijk maar net toevallig lezen...

Goedeavond dames,

Zolang ik nog geen nieuwe baan heb, ben ik fulltime beschikbaar. En misschien is het leuk om in het stadwandelpark te gaan picknicken ofzo. Moet je voorstellen.... een flinke groep mama's en eventueel de papa's met een legertje kinderen erbij... lijkt me wel tof. We zitten dan ook vlak bij dat hotel. Dus van alle gemakken voorzien.
Kom maar op met de ideetjes. Dit is wel een leuk iets om te plannen. Houd ik wel van.

Groetjes,

Annemiek,

Mama van Wesley, 28-06-1988 en Rowan. 02-03-2007

Hoi,hoi,
Ik woon op het randje van gelderland sta met een kwartiertje in brabant telt dat ook hihiihi
Eveline heeft een nieuwe topic gemaakt om  eens af te spreken met  alle mama's (en alle kindjes natuurlijk) die dat leuk vinden.

lijkt me echt gezellig!!

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan